loading
در حال بررسی درخواست شما
پارلر به آینده آرسنال خوشبین است
پارلر به آینده آرسنال خوشبین است

پارلر به آینده آرسنال خوشبین است



توپچی ها با شکست 2-1 مقابل چلسی نخستین شکست این فصل خود را تجربه کردند اما پارلر معتقد است هوادارن نباید امید خود را نسبت به موفقیت آرسنال از دست دهند.

بازیکن افسانه ای آرسنال که در طول دوران حضورش در باشگاه سه بار فاتح لیگ برتر شد می گوید: " آرسنال در این فصل مرا تحت تاثیر قرار داده است.

" بازیکنان جدیدی جذب شده اند و خیلی سریع جا افتاده اند. من واقعا سانتی کازورلا را دوست دارم، او بازیکن سطح بالایی به نظر می رسد و آن ها شروع خوبی داشته اند. می دانم نتیجه ضعیفی مقابل چلسی کسب کردند اما تا آن زمان خوب به نطر می رسیدند.

" قطعا این یک فصل طولانی خواهد بود و مردم می گویند آن ها به کجا خواهند رسید؟ طبیعتا لیگ قهرمانان اصلی ترین هدف باشگاه است. آیا می توانند فاصله بین خود با چلسی، یونایتد و سیتی را کاهش دهند؟ این همان سطحی است که آن ها باید برای به دست آوردنش تلاش کنند."


همچنین پارلر از انتصاب استیو بولد هم تیمی سابقش به عنوان جانشین پت رایس که سال های زیادی در موفقیت آرسنال سهیم بود خوشحال است.

" فکر می کنم اضافه شدن استیو بولد به کادر فنی تیم تاثیر زیادی برای آرسنال داشته باشد. آرسن ونگر مربی بزرگی برای آن ها بوده است و زمانی که پت رایس در باشگاه حضور داشت عاشقش بودم اما استیو چیزهای متفاوتی را به تیم اضافه کرده است."


آرسنال که از سال 2005 هیچ جامی را برنده نشده به عقیده پارلر یک گام عقب تر از تیم هایی مانند منچستر یونایتد و منچستر سیتی است و می گوید برای تیم آرسن ونگر دشوار است که با رقبای متمول رقابت کند.

" پس از قهرمانی ما در لیگ برتر، در آرسنال اتفاقات زیادی رخ داده است. تعویض ورزشگاه اتفاق بزرگی برایشان بود. آن ها این کار را به دلیل بازدهی و سودی که داشت انجام دادند اما این به دلیل منابع موجود در باشگاه همواره رویشان تاثیر گذاشته است. فکر نمی کنم آنها تا اینجا پولی برای خرج کردن داشته اند.

" کاری که آرسن ونگر [ برای باشگاه ] انجام داده فوق العاده است و چیزهایی که او بدون هیچ پولی و با به سختی خرج کردن به دست آورده و همچنین تلاش هایش واقعا شگفت انگیز است.

" مقایسه با زمانی که من به همراه آرسنال قهرمان لیگ برتر می شدم، این رقابت در آن روزها تنها بین آرسنال و یونایتد بود. اگر آرسنال فاتح آن نمیشد این یونایتد بود که آن را فتح می کرد. [ اکنون ] چلسی قوی تر شده و و تیم های دیگر از جمله منچستر سیتی نیز در حال قوی تر شدن هستند.

" می دانم که ممکن است آرسنال کمی عقب افتاده باشد؛ چرا که آن ها جامی را کسب نکرده اند اما خود باشگاه با انتقال به امارات رشد کرده و در سطح جهانی در حال بزرگ تر شدن است اما بله هواداران نامید شده اند؛ زیرا باشگاه [ پیش از این ] صاحب عناوین می شد.

" من در دیدار فینال جام اتحادیه مقابل بیرمنگام واقعا ناامید شدم. آنجا فرصتی برای خاموش کردن تعدادی معدودی از افراد بود اما آن را نیز از دست دادند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰