loading
در حال بررسی درخواست شما
پتی: آرسنال به خانه تکانی نیاز دارد
پتی: آرسنال به خانه تکانی نیاز دارد

پتی: آرسنال به خانه تکانی نیاز دارد


هافبک سابق آرسنال معتقد است آرسنال اگر می خواهد دوباره برای کسب افتخارات تلاش کند نیاز به تغییرات اساسی در ترکیب خود دارد.

این هافبک فرانسوی که روزهای خوبی هم در آرسنال داشت می گوید آرسنال باید بازیکنان زیادی را بفروشد و حداقل پنج بازیکن سطح بالا به خدمت بگیرد.

"نباید از اینکه در مورد پایان دوران یک بازیکن حرف بزنیم تردید داشته باشیم، صرف نظر از سن آنها، در حال حاضر باید خیلی جدی وضعیت بعضی بازیکنان را بررسی کنیم."

پتی که در سالهای 1997 تا 2000 در آرسنال بود و همکاری خوبی با پاتریک ویرا در زمین داشت معتقد است تئو ولکات، آرون رمزی، آندری آرشاوین و توماس روسیچکی بازیکنانی هستند که به تیم و آرسن ونگر ضربه زده اند.

"بعضی بازیکنان جوان به اندازه اعتمادی که ونگر به آنها دارد خوب کار نمی کنند. چند سال است منتظر هستیم ولکات به سطح بالاتری برسد ولی پیشرفتی در او دیده نمی شود.

در بازی میلان فکر کردم این برادر دو قلوی رمزی است که در زمین حضور دارد، با نمایشی که این بازیکنان از خودشان نشان می دهند آرسنال نمی تواند موفق شود.

شما باید خیلی واضح حرف خود را بزنید، باید هر چه زودتر به آرشاوین و روسیچکی بگویید: " آقایان، از شما ممنونیم ولی وقت خداحافظی است!" 

به پنچ یا شش بازیکن با فیزیک مناسب و تجربه ای بالا نیاز دارید، بازیکنانی که بین 27 تا 30 سال هستند.

بازیکنانی با توانایی های فنی بالا و شخصیتی بزرگ، گروهی از بازیکنان که نمی توانند باخت را بپذیرند، بازیکنانی که بتوانند روحیه برد را در تیم ایجاد کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Eurosport
بازدید: ۱,۶۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰