loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: بازی تیمی ما فوق‌العاده بود
پر: بازی تیمی ما فوق‌العاده بود

پر: بازی تیمی ما فوق‌العاده بود

 
در مورد یک شب عالی برای آرسنال و اینکه به نظر تو بهترین بُعد بازی چه بود...
 
یکپارچگی دفاعی ما از ابتدا و برای 90 دقیقه. فکر می‌کنم این مهمترین بُعد بود چون می‌دانستیم آنها مالکیت بیشتری خواهند داشت و ما باید تمرکزمان را روی دفاع یکپارچه حفظ می‌کردیم و تا جای امکان قوی می‌ماندیم تا آنها تا جای ممکن از گلزنی فاصله داشته باشند. این کلید بازی بود. همیشه می‌دانیم که می‌توانیم از هیچ گل بسازیم. الیویه ژیرو به بازی آمد و از روی یک ضربه ایستگاهی گل زد. در همه دقایق می‌توانیم خطرناک باشیم. شانس‌های خوبی داشتیم ولی بازی تیمی ما فوق‌العاده بود و این مهمترین مسئله است.
 
در مورد اینکه تفکر دفاعی بیشتر از تفکر تهاجمی قابل لمس بود...
 
بله، اینطور بهتر بود. اگر از جلوی زمین دفاع کنید، آنها شانس‌های زیادی خلق خواهند کرد. آنها می‌توانند از پرس‌های سنگین جلوی زمین خارج شوند، بنابراین ما سعی کردیم روش دیگری را امتحان کنیم. در زمین خودمان فشرده قرار گرفتیم و این روش کاملا جواب داد. در ضدحمله به آنها ضربه زدیم و ضدحملات خوبی داشتیم. شانس ایجاد کردیم و کلین‌شیت داشتیم که برابر این بایرن مونیخ، نشانه خوبی است.
 
در مورد متوقف کردن لواندوفسکی...
 
فکر می‌کنم حاصل تلاش تیمی بود. کار برای او سخت شده بود. او سعی می‌کرد برای توپ گرفتن به عمق بزند و از فضاها استفاده کند. روز سختی برای او بود. فکر می‌کنم در نیمه دوم شانس خیلی خوبی داشت ولی ما هم دروازبان خیلی خوبی برای او داشتیم. شب آسانی برای او نبود ولی فکر می‌کنم در ادامه فصل گلزنی خواهد کرد چون در فرم خوبی به سر می‌برد. مطمئنم روندش را ادامه خواهد داد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰