loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: باید خیلی سریع برگردیم
پر: باید خیلی سریع برگردیم

پر: باید خیلی سریع برگردیم

 
در مورد نتیجه...
 
گاهی توضیح دادنش سخت است. درست است که ما بازی‌های بسیار خوبی در پیش فصل انجام دادیم ولی آنها اصلا اهمیت ندارند. پیش از این هم این موضوع را گفته بودم، خصوصا پس از بازی کامیونیتی شیلد. حالا واقعیت این است. شکست بزرگی برای ما بود چون اعتماد به نفس خیلی خوبی داشتیم ولی حالا باید تلاش کنیم، سالم بمانیم و منتظر بازی یکشنبه آینده باشیم.
 
در مورد اینکه چه فاکتوری در عملکرد تیم کم بود...
 
نیمه نخست ما بد نبود ولی کمی مشکل کنترل داشتیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم، به اندازه کافی صبور نبودیم، مالکیت فوق‌العاده‌ای نداشتیم و آنها هم در لحظات حیاتی گل زدند. آنها شانس‌های زیادی نداشتند ولی در لحظات حساسی گل زدند و از روی یک ضربه ایستگاهی ما را تنبیه کردند و در نیمه دوم هم وقتی توپ را از دست دادیم. آنها موقعیت‌های زیادی خلق نکردند ولی ما هم در مجموع به اندازه کافی قاطع نبودیم، خصوصا در جلوی زمین. به نظر می‌رسید توپ‌های آخر همیشه تصمیمات اشتباه بودند.
 
در مورد ماهیت گل‌های وستهم...
 
همانطور که توضیح دادم آنها در لحظات حیاتی گل زدند - درست پیش از پایان نیمه نخست و از روی ضربه ایستگاهی. بسیار ناامید کننده بود. ما روی گل نخوردن از ضربات ایستگاهی خیلی زیاد کار کرده بودیم. فکر می‌کنم در پایان آنها شایسته پیروزی بودند چون خصوصا در نیمه دوم خیلی عقب کشیدند و ماه هم راه حلی پیدا نکردیم. گاهی خوب است که از یک شکست بزرگ بازگردید و فکر می‌کنم توانایی بازگشت مناسب را داریم.
 
در مورد اینکه آیا هنوز نسبت به این فصل مثبت هستی...
 
حالا این وظیفه ما است. نخستین بازی فصل بود. شروع بدی بود ولی گاهی یک شروع بد باعث می‌شود که بازگردید و بفهمید که باید بیشتر از کاری که انجام دادید، انجام بدهید.
 
در مورد اینکه بدترین شروع ممکن برای فصل جدید بود...
 
همینطور است. دوست داشتیم که نتیجه دیگری رقم بخورد ولی باید این نتیجه را بپذیریم.
 
در مورد اهمیت گل پیش از پایان نیمه نخست...
 
نیمه نخست بد نبود ولی به اندازه کافی قاطع نبودیم خصوصا در یک سوم دفاعی آنها. فقط می‌توانیم بابت بازی امروز خودمان را سرزنش کنیم. امیدوارم بتوانیم از این ناامیدی بازگردیم. اعتماد به نفس بالایی داشتیم، همه احساس خوبی داشتند ولی چند مورد ناهماهنگی داشتیم، خصوصا در نیمه اول. خیلی زیاد توپ از دست دادیم، به اندازه کافی صبور نبودیم بنابراین کارهای زیادی باید انجام دهیم و بیشتر تلاش کنیم.
 
در مورد بازگشت...
 
بسیار مهم است. می‌خواهیم شروع بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم بنابراین باید خیلی خوب شرایط را درک کنیم. چنین شروعی خوب نیست ولی حالا بازگشت به رقابت‌ها از همه چیز مهمتر است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰