loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی: مدعی هستیم
پودولسکی: مدعی هستیم

پودولسکی: مدعی هستیم


او پس از انتقالش به آرسنال اولینگ ل رسمی خود را برای توپچی ها درون دروازه ی لیورپول قرار داد. سپس او برای کازورلای اسپانیایی پاس گل دوم آرسنال را فراهم کرد و نشانه های حیات آرسنال پس از ون پرسی آشکار تر شد.

همچنین آبو دیابی دوباره بهبود یافته نیز در این مسابقه نمایش خوبی داشت.اخیرا آرسنال شتاب بیشتری گرفته است زیرا به نظر می رسد ویلشر از بند مصدومیت رها شده و تا یک ماه دیگر به میادین باز خواهد گشت. در حالی که لیگ برای انجام بازی های ملی دچار وقفه شده است پودولسکی باور دارد این فصل می تواند پایان هشت سال بی جامی آرسنال باشد.

"قهرمانی در لیگ برتر بسیار دشوار است. اینجا مثل لالیگا نیست که فقط رئال مادرید و بارسلونا برای فتح آن تلاش کنند. بلکه پنج یا شش تیم هستند که جام را می خواهند ما یکی از آنها هستیم و برای جام خواهیم جنگید"

"35 بازی دیگر داریم و باید در تمامی آنها همان طور بازی کنیم که در برابر لیورپول بازی کردیم"

پاسکاری آرسنالی ها در یک سوم حریف اجازه هیچ فعالیتی به یاران راجرز نداد همچنین آنها موفق شدند برای سومین بار متوالی کلین شیت کنند.

ستاره ی اسبق بایرن مونیخ فاش کرد:

"تا کنون مربی های بسیاری داشته ام این درست است، فکر می کنم ده مربی مختلف. اما آرسن ونگر یک مربی بزرگ است یکی از بهترین های جهان"

"قبل از اینکه به اینجا بیایم درباره ی روش باشگاه با او صحبت کردم. فوتبالی که او از ما می خواهد تا بازی کنیم. اولین گلمان منظور من را می رساند. پاسکاری خوب دویدن حفظ توپ و گلزنی"

"این اسلوب بازی آرسنال اسلوب من هم هست. این را دوست دارم. تیمی هستیم که با یک یا دو ضرب توپ را پاس می دهیم"

"اما برای فتح لیگ برتر شما باید آماده ی مبارزه شده باشید و ما این را به خوبی انجام داده ایم. از من خواسته شد که در سمت چپ بازی کنم، اما شما می بینید که من آزادم آنجا را ترک کنم و به وسط بیایم"

"مجبور نیستم در کناره ها بمانم می توانم به وسط بیایم و با آبو و سانتی همکاری کنم. در تمرینات، من عاشق سبک سانتی هستم همیشه روی آن کار می کنیم یک یا دو ضربه"

"می توانید این را در گلهایمان به لیورپول ببینید. او در گل اول به من پاس داد سپس من پاس گل دوم را به او دادم"

"ولی ما هنوز فقط 3 بازی انجام دادیم و باید باز هم بهتر شویم"

نمایش توپچی ها در آنفیلد برخی ابهامات اول فصل را از بین برد اما با این حال پودولسکی تصدیق می کند:

"وقتی در برابر تیمهایی مثل استوک و ساندرلند بازی کنید و نتوانید 3 امتیاز را بگیرید باید منتظر تیتر جراید باشید که می گویند شما خوب نیستید"

"این چیزی است که به آن عادت کرده ام، مهم نیست برای کلن بازی کنم، مونیخ، یا آرسنال. اگر بازی ها را نبرید باید منتظر جو منفی باشد. ما باشگاه بزرگی هستیم و می خواهیم همه ی بازی ها را ببریم"

"از دو بازی اول فقط دو امتیاز گرفتیم که کافی نیست. اما اگر مثل آنچه برابر لیورپول انجام دادیم را تکرار کنیم آنگاه مدعی خواهیم بود"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirror
بازدید: ۱,۰۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰