loading
در حال بررسی درخواست شما
پولدی از لندن لدت می برد
پولدی از لندن لدت می برد

پولدی از لندن لدت می برد



این مهاجم 27 ساله آلمانی که موفق شد در بازی لیورپول اولین گل خودش برای آرسنال را به ثمر برساند در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش به سر می برد، جایی که باید در طی روزهای آتی به مصاف جزایر فارو و اتریش بروند.

او در مصاحبه ای با DFB TV گفت:

" لندن شهر فوق العاده ای است و آرسنال هم باشگاهی فوق العاده، ما از 3 بازی 5 امتیاز گرفته ایم و من فکر میکنم این مثبت است."

بازیکن سابق کلن معتقد است سرودهایی که هواداران آلمانی در ورزشگاه ها سر می دهند از شعار "You Never Walk Alone" لیورپولی ها بهتر است.

"هم تیمی هایم راجع به جو خاصی که در ورزشگاه لیورپول به خاطر سرودی که قبل از بازی می خوانند حاکم است گفته بودند ولی باید بگویم که شخصاً شعار هواداران کلن را به لیورپول ترجیح می دهم. ولی در مجموع تجربه خوبی بود."

پولدی که 101 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرده جایگاه هیچکس در ترکیب تیمش تضمین شده نیست برای حفظ جایگاه ثابتش در ترکیب تیم ملی باید با بازیکنان خوبی مثل آندره شورل، مارکو رویس و ماریو گوتزه رقابت کند.

" من از سال 2004 در تیم ملی هستم و بازیهای زیادی را هم از دست ندادم، بخشی از تیم هستم و برای مدتی طولانی هم بوده ام،از اینکه به تیم ملی بر می گردم خوشحالم."

یواخیم لو برای بازی قبلی تیم ملی المان مقابل آرژانتین پودولسکی و مرتساکر را دعوت نکرد و دلیل آن را کمک به این دو بازیکن برای جا افتادن در تیم باشگاهی شان عنوان کرده بود، پولدی در مورد شرایطش در باشگاه می گوید:

" فصل تازه شروع شده و کاملاً احساس خوبی دارم، در فرم خوبی هستم ولی هنوز برای اینکه به بالاترین سطح آمادگی برسم کار دارم، سعی می کنم حضورم در تیم ملی به امر آمادگی بدنی ام کمک کند.

" باید جزایر فارو رو شکست دهیم، هیچ گزینه دیگری نخواهیم داشت، بازی با اتریش هم یک دربی به حساب می آید و در گذشته بازیهای دشواری مقابل آنها داشتیم، بازی دشواری خواهیم داشت و باید مبارزه کنیم و کلاس خودمان را به آنها دیکته کنیم."

تیم ملی آلمان روز جمعه در هانوفر با جزایر فارو رو به رو می شود و سپس به اتریش سفر می کند تا سه شنبه نیز یک بازی با تیم ملی اتریش انجام دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۰۷۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰