loading
در حال بررسی درخواست شما
پولدی و تتوی آرسنال
پولدی و تتوی آرسنال

پولدی و تتوی آرسنال


لوکاس که اسطوره باشگاه کلن به حساب می آید لوگوی این باشگاه را روی بازوی راستش تتو کرده تا همیشه به یاد باشگاه سابقش باشد، او در مصاحبه ای که با سایت میرر انجام داده در پاسخ به این سوال که چه زمانی لوگوی آرسنال را تتو خواهد کرد گفت:

" شاید ظرف چند سال آینده، روی بازوی دست چپم.

" کلن معنای خاصی برای من دارد چون مدت زیادی در آنجا بازی کردم، شاید چنین کاری را با آرسنال نیز انجام دهم چون از این باشگاه خوشم می آید. آرسنال باشگاه بزرگی است و شاید یک تتو هم از آنها داشته باشم، ظرف سه یا چهار سال آینده می توانیم در این مورد صحبت کنیم."

لوکاس تتوی کلن خود را بعد از ترک این باشگاه و پیوستن به آرسنال انجام داده تا به نوعی یک خداحافظی با شکوه با هوادارانش داشته باشد، او از وقتی به آرسنال پیوسته چندین بار بر لوگوی آرسنال بوسه زده و همین باعث شده بین هواداران آرسنال به چهره محبوبی تبدیل شود.

لوکاس با گلزنی هایش در بازیهای ابتدایی فصل فراموش کردن رابین ونپرسی را برای هواداران آسانتر کرده است، با این حال خود لوکاس می گوید نمی خواهد هواداران او را جانشین ونپرسی بدانند و دوست داشت ونپرسی در آرسنال بماند.

" به نظرم اگر ونپرسی می ماند بهتر بود، او بازیکن فوق العاده سطح بالایی است و امیدوار بودم که او در تیم بماند تا در کنارش بازی کنم، اما او تصمیمش را گرفت و این تیم آرسنال است که اهمیت دارد.

" از همان روز اولی که به اینجا آمدم همه به من کمک کردند تا کار راحتی داشته باشم، نه فقط اعضای تیم بلکه همه مربیان، پزشکان، رئیس باشگاه و بقیه کارکنان کاری کردند که من در اینجا احساس راحتی کنم، من در آرسنال خوشحالم و این نکته خوبی است.

" تیم و آرسن ونگر کار را در زمین راحت می کند، هفته گذشته ما خیلی عالی بازی کردیم، این سبک بازی است که من دوست دارم، ما یک ضرب و دو ضرب بازی می کنیم.

" کاملاً رو به جلو بازی می کنیم و من این سبک بازی را دوست دارم، اما ما فقط چهار یا پنج بازی انجام داده ایم و هنوز اظهار نظر در مورد اینکه می توانیم قهرمانی لیگ یا لیگ قهرمانان را کسب کنیم زود است.

" ما باید بازیهایی که در این چند هفته انجام داده ایم را ادامه دهیم و همچنان به خوبی مبارزه کنیم.

" وقتی در جلوی زمین بازی می کنید می خواهید گلزنی کنید و دوست دارید این کار را انجام دهید، پس وقتی گل می زنید هم برای خودتان و هم برای تیم خوشحال خواهید بود.

" نمی دانم باید چه هدفی برای پایان فصل داشته باشم، گذر زمان این را نشان خواهد داد، ما فقط چهار پنج بازی انجام داده ایم و من سه گل زده ام و از شروع خوب خودم و تیم خوشحالم.

" ما باید به همین شکل آماده بمانیم، فصل بسیار بسیار طولانی است و اینجا مثل آلمان تعطیلات زمستانی نداریم پس شرایط کمی برای من متفاوت خواهد بود اما به هر حال من دوست دارم فوتبال بازی کنم و در زمین باشم."

پودولسکی از تجربه یکساله پر مرتساکر در آرسنال نیز استفاده کرده ولی این دو بازیکن همچنان فاصله زیادی با ینس لمن دروازه بان تیم بدون شکست آرسنال در سال 2004 دارند.

لمن معتقد است این دو بازیکن آلمانی می توانند در آرسنال موفق شوند ولی همچنان باید خودشان را با سرعت لیگ برتر وفق دهند.

" حالا در حضور پودولسکی و مرتساکر آنها دو بازیکن آلمانی دارند که تجربه زیادی دارند چون بازیهای زیادی برای تیم ملی آمان انجام داده اند، فکر می کنم هر کدام آنها حدود 100 بازی ملی دارند و این در حالیست که سن زیاد بالایی هم ندارند و هنوز جوان هستند.

" در انگلیس از بازیکنان انتظار دارند که در یک هفته سه بازی انجام دهند و در همه آنها نیز عملکرد خوبی داشته باشند، البته تا اینجا از عملکرد این دو بازیکن راضی هستند ولی همه به این مساله آگاهند که آنها هنوز جای پیشرفت دارند، باید خودشان را با سبک فوتبال انگلیسی وفق دهند و به سرعت بازیها در انگلستان عادت کنند.

" لوکاس و پر هر دو از نظر روانی قوی هستند و قطعاً پتانسیل این را دارند که بازیهای خود را بهبود ببخشند، من کاملاً به فصل جاری خوشبین هستم و حتماً امیدوارم که آرسنال در این فصل چیزی برنده شود.

"درست است، تیمهایی مثل رئال مادرید، بارسلونا، منچستر سیتی، چلسی هستند که پولهای زیادی دارند و فقط یک تیم از بین آنها می تواند قهرمان شود.

" این به شما نشان می دهد که باید از نظر همه جزئیات تیم و شناخت بازیکنان و رویکرد تیمی تان شناخت خوبی داشته باشید.

" آرسنال همیشه رویکردی عالی دارد، آنها در حالی که بودجه کمی دارند ولی همیشه جزو چهار تیم برتر بوده اند، پس چرا امسال که هیچ فشاری روی آنها نیست و هیچکس انتظار قهرمانی از آنها ندارد نتوانند قهرمان شوند، آنها خیلی ناگهانی و به طور شگفت انگیزی می توانند چیزی برنده شوند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror.co.uk
بازدید: ۱,۱۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰