loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا اکنون ما در بازی های بزرگ بهتر هستیم
چرا اکنون ما در بازی های بزرگ بهتر هستیم

چرا اکنون ما در بازی های بزرگ بهتر هستیم

توپچی ها از هشت بازیشان در مقابل تیم های منچسترسیتی،منچستریونایتد و چلسی در سال 2015 پنج بازی را برده اند و دو بازی را نیز مساوی کرده اند.

مرتساکر از پیشرفتشان خوشحال است و احساس می کند تغییر تاکتیک در بازی های مهم و خاص ، سودش را پرداخت کرده است.

او گفت"ما در اکثر اوقات قادر به انجام کارهای مختلف هستیم و این موضوع کار را برای حریف سخت تر کرده است.به همین دلیل ما آن را اغلب در بازی ها اجرا می کنیم ، اما ما هنوز روی ضد حمله ها خطرناک هستیم و این باعث می شود ما تهدید جدی برای رقیب باشیم.

"فصل گذشته ما در مقابل منچسترسیتی بازی کردیم و نوع متفاوتی از استراتژی را به نمایش گذاشتیم.این چیزی است که ما تا بحال قفل شده بودیم(منظور نتیجه نگرفتن در مقابل تیم های بزرگ) ، اما امسال ما ثبات بیشتری داریم و این موضوع باعث می شود بعنوان یک اتحاد کمی بهتر باشیم.

" گاهی اوقات ما نیاز به سازگارشدن داریم ، همه بازیکنان در آن لحظه در دسترس نیستند ، بنابراین من فکر می کنم این بهترین شیوه برای بردن منچستر سیتی بود.ما همچنین نیاز داریم به این راه و روش اعتماد داشته باشیم - این فقط فکر کردن در مورد آن نیست ، بلکه باید آن را تمرین و عملی کنیم.

"این چیزی است که ما واقعا بخوبی انجام می دهیم اما به معنی زیاد تمرکز و کار کردن در تمرین است و هرکسی برای این چالش باید خودش را بالا بکشد و آماده باشد.

" وقتی من می بینم بازیکنان در جلو سخت تلاش می کنند ، همانگونه که در برابر منچسترسیتی انجام دادند ، این موضوع تفاوتی در مدافعان ما ایجاد می کند - این باعث می شود که ما راحت تر از گلمان دفاع کنیم.

" ما بازی به بازی می رویم و روی داشتن یک استراتژی تمرکز می کنیم و سعی می کنیم آن را اجرا کنیم.این موضوع تاکنون باعث قدرت ما در برابر تیم های بزرگ بوده است و ما را بعنوان یک تیم متحد قوی تر می سازد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰