loading
در حال بررسی درخواست شما
چشم انداز هندرسون برای دوره قرضی
چشم انداز هندرسون برای دوره قرضی

چشم انداز هندرسون برای دوره قرضی


هافبک جوان و خوش استیل آرسنال در فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو هشت ما دور از میادین بود و همچنین پس از بازگشت از مصدومیت نیز مشکلی جزئی در زانویش پیدا کرد.

اما این بازیکن 20 ساله امسال پیش فصل موفقی را گذراند و دوشنبه شب در پیروزی 3-1 تیم زیر 21 ساله های آرسنال مقابل بولتون در ورزشگاه امارات دو گل به ثمر رساند.

هندرسون در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " فصل گذشته نا امید کننده بود و دلیلش واضح است؛ من در پیش فصل تیم اصلی مصدوم شدم و هشت ماه دور از میادین بودم.

" سپس بازگشتم و چند بازی برای تیم رزرو انجام دادم اما پس از مشکل غضروفی در زانویم مجبور شدم تا پایان فصل استراحت کنم. من تنها در این پیش فصل شروع به دوباره بازی کردن کرده ام. چند بازی برای تیم رزروها انجام داده ام و احساس میکنم در حال به دست آوردن آمادگی کامل جسمانی خود هستم."

هندرسون در طول تابستان برای به دست فراموشی سپردن مشکلات مصدومیتش به طور خستگی ناپذیری کار کرد و در مورد چیزی که ممکن است برای او در فصل جدید در نظر گرفته شده باشد خوشبین است.

" من تا به حال چند هفته بیرون از ترکیب بوده ام اما در طول تابستان اطمینان یافتم مشکل زانویم برطرف شده است و برای بازگشتم برنامه ریزی کردم. می دانستم که به زودی برای تمرینات پیش فصل باز خواهم گشت که نمی خواستم عجله ای در کارهایم داشته باشم.

" این برای من مهم است که در بازی های این فصل به میدان بروم. فکر میکنم اکنون برنامه رفتن به دوره قرضی برای من در نظر گرفته شده، به دست آوردن تجربه حضور در ترکیب تیم اصلی و یافتن تیمی که به آنجا بروم.

" چند باشگاه برای من درخواستشان را ارائه داده اند اما فکر می کنم آن ها می خواهند پیش از به خدمت گیری من، سطح آمادگیم در بازی ها را ببینند، بنابراین امیدوارم چند بازی بیشتر برای تیم زیر 21 ساله ها انجام دهم و بتوانم این موضوع را اثبات کنم"


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰