loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: بازی در کنار کازورلا برایم خوب است
چمبرلین: بازی در کنار کازورلا برایم خوب است

چمبرلین: بازی در کنار کازورلا برایم خوب است


ملی پوش انگلیسی آرسنال برای دیدار یک شنبه مقابل استوک سیتی به ترکیب تیم بازگشته و می تواند در خط میانی کنار کازورلا قرار گیرد. چمبرلین و کازورلا در دیدار دوستانه پیش فصل مقابل کلن هماهنگ نشان دادند و این جوان 19 ساله پیش از این نیز یکی از هوادارن بزرگ هم تیمی جدیدش بوده است.

چمبرلین می گوید: " او با استعداد است و یک الگوی بارز بازیکن اسپانیایی است. از پای راست و چپش به خوبی استفاده می کند و می تواند به راحتی درپیل بزند.

" او ریز نقش است، بنابراین زیاد فیزیکی نیست اما این موضوع مشخص است که چقدر خوب از پاها و ذهنش استفاده می کند. از آنچه که من از او تا کنون در تمرینات دیده ام بازیکن با استعدادی است و واقعا سرمایه خوبی برای ترکیب است.

" مقابل ساندرلند توانایی های او را دیدیم. فکر می کنم او بازی خوبی انجام داد و حرکات هوشنمدانه ای انجام می داد. من با او مقابل کلن در خط میانی بازی کردم و واقعا چیزهای خوبی در او وجود دارد.

" زمانی که بازیکنی تاثیرات خوبی روی شما بگذارد می توانید به سمتش جذب شوید و چیزهای خوبی از او دریافت می کنید. سانتی این موضوع را در قابل همه انجام می دهد؛ زیرا این ویژگی ذاتی اوست."

چمبرلین می گوید کازورلا و سایر خریدهای جدید در زمین مسابقه نیز تاثیر مثبتی دارند.

" ترکیب ما گروه متحدی و محکمی است که قسمت بزرگ آن را سه بازیکنی که به تازگی وارد اینجا شده اند تشکیل می دهند. این آسانسوری است که به پیشرفت همه کمک می کند و زمانی که آن ها واقعا آماده باشند حتی بیشتر کمک خواهند کرد.

" اولیویه، لوکاس و سانتی هر سه واقعا خیلی خوب به هماهنگی رسیده اند. یکی از بزرگ ترین چیزهای با ارزشی که آن ها دارند این است که همه واقعا بازیکنان و بچه های خوبی هستند.

" زمانی که شخصیت های دوستانه ای وارد ترکیب شما می شوند و روز موفقی داشته باشید این باعث ترقی همه می شود. بازیکنانی که سال گذشته وارد اینجا شده اند و همچنین بازیکنانی که سال های زیادی است اینجا حضور دارند واقعا صمیمی هستند؛ پس این موضوع خوب به نظر می رسد.

" این گروه متحدی است و این برای فصل جدید مثبت است و من واقعا احساس می کنم که می توانیم کارهای خوب و مهمی انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰