loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - تاریخچه ای از کلین شیت های من
چک - تاریخچه ای از کلین شیت های من

چک - تاریخچه ای از کلین شیت های من

دروازه بان ملی پوش جمهوری چک رکورد کلین شیت دیوید جیمز را با بسته نگه داشتن دروازه اش برای صدو هفتادمین بار در برد دو بر صفر بورنموث در لیگ برتر شکست.

این نتیجه توپچی ها را در صدر جدول نشان داد و چک از چگونه سپری شدن این فصلش در شمال لندن خوشحال است.

او گفت"من واقعا احساس غرور می کنم،زیرا این لیگ بهترین لیگ در جهان است و یکی از مشکل ترین پستها برای بازی دروازه بانی است.دستیابی به همچین رکوردی یک دستاورد شخصی بزرگ است و من واقعا به آن افتخار می کنم.

"وقتی یک نفر به شما یک رکورد می دهد فوق العاده است ، اما من می خواهم رکوردی را کسب کنم که من بدانم برای کسب آن وظیفه ام را به شیوه ای درست انجام داده ام.من همیشه دوست دارم به شیوه ای درست عمل کنم.همانطور که وقتی من به آمار دیوید جیمز نزدیک می شدم،مردم به من یادآوری می کردند،، اما من توجه نمی کردم.من تا بحال به این موضوع نگاه نمی کردم ، زیرا می خواستم مطمئن شم که من می فهمم چه موقعی این اتفاق می افتد.

"من تاریخچه ای از هر کلین شیت هایم را دارم.همچنین پدرم یک کتاب دارد و با تکیه به بازی هایی که من در آنها بازی می کنم می نویسد و او این کار را از شروع دوران بازیگری من تا کنون انجام داده است.من فکر می کنم برای وب سایت من این می تواند ایده واقعا خوبی برای مردم باشد که مجموعه بازی های من را نگه داری کنند.

" چیزی که باعث خوشحالی بیش از حد من می شود این است که این کلین شیت ها برای من قهرمانی لیگ برتر را به ارمغان بیاورد، بنابراین امیدوار خواهم بود ما کلین شیت های بیش تری را در این فصل بگیریم و در پایان فصل جشن قهرمانی برپا کنیم که این موضوع اهمیت بیش تری دارد.

"نکته مهم این است که ما بازی به بازی پیش میرویم . ما احساس ضعف نمی کنیم.واضح است وقتی بازی ها را می بازید،مثل شکست مقابل ساوتهمپتون،شما نا امید می شوید.اما واکنش و ثبات و انسجام کار خیلی مهم است و تاکنون ما آن را داشته ایم.

" ما تا حد ممکن برای هر بازی آماده می شویم و ما در جایگاه خیلی خوبی هستیم ، پس امیدوارم ما بتوانیم آن را به دوش بکشیم."

 

پتر چک

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰