loading
در حال بررسی درخواست شما
ژاکا با پیرلو مقایسه شد ...
ژاکا با پیرلو مقایسه شد ...

ژاکا با پیرلو مقایسه شد ...

ژورو در مورد ژاکا گفت : گرانیم بازیکن بسیار قدرتمندی است، او پای چپ فوق العاده ای دارد. تکل های او بسیار خشن و جدی هستند و در مجموع بازیکن بسیار بسیار خوبی است.


او به خوبی میبیند، پاس میدهد و تکل میرود اگر بخواهیم کمی واقع بین باشیم ، ژاکا بی شباهت به پیرلـــو نیست. بازی با توپ بسیار خوبی دارد، او میتواند توپ را بگیرد و 40 یارد جلو برود. او کمی فیزیکی تر از پیرلو بازی میکند.
سخت است بخواهیم همه توانایی های او را توضیح دهیم، در مجموع میتوانیم او را نوعی از "پیرلو" بدانیم.

ژورو که دو سالی میشود آرسنال را ترک کرده با توجه به آشنایی که با ژاکا و نوع بازی او دارد امیدوار است که گرانیت بتواند در لیگ جزیره خود را جا بیاندازد.

وی ادامه داد : بازیکنانی که به لیگ برتر میروند از فیزیکی بودن بازیهای در آن لیگ شوکه میشوند اما حقیقت این است که ژاکا به اندازه کافی فیزیکی است.

فصل بعدی فصلی عجیب و دشوار خواهد بود، سیتی با پپ، یونایتد با مورینیو و چلسی و لیورپول هرکدام به دنبال خریدهای بزرگی خواهند بود. قهرمانی در فصل آینده طبیعتا سخت تر از این فصل خواهد بود.
آرسنال با هر بار قهرمان نشدن ، کمی بیشتر با قهرمانی فاصله میگیرد و در مشکلاتش فرو میرود . امسال موقعیت خوبی بود تا این شرایط عوض شود ولی ناگهان همه چیز از هم گسیخت و باز هم آرسنال ناکام ماند.


ژورو در پایان گفت : بازی کانته را دیده ام !! نوع بازی او با ژاکا فرق میکند، احتمالا کانته میتواند دو روز بدون توقف بدود. گرانیت بازیکنی بازی ساز و متفکر و باهوش است.

 

 

»» پروفایل گرانیت ژاکا به سایت اضافه شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : TeamTalk
بازدید: ۴,۷۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰