loading
در حال بررسی درخواست شما
ژروینیو: می خواهم دنباله روی پیرس باشم
ژروینیو: می خواهم دنباله روی پیرس باشم

ژروینیو: می خواهم دنباله روی پیرس باشم


اکنون 12 سال از روزی که پیرس به آرسنال آمد می گذرد اما بسیار دشوار است که شاهکارهای او را فراموش کرد. پس از اینکه پیرس خود را با شرایط فیزیکی لیگ برتر وفق داد در پایان دومین سال حضورش توانست فوتبالیست سال انگلیس شود و آرسنال هم در آن فصل دبل کرد.

ژروینیو در اولین فصل حضورش در لندن 37 بار برای آرسنال بازی کرد با این حال او باید مانند پیرس هر چه سریع تر خودش را با شرایط وفق دهد و به فوتبال فیزیکی انگلیس عادت کند. ملی پوش ساحل عاجی می خواهد پا جای پای پیرس بگذارد، بازی خود را ارتقا دهد و جام ببرد.

"شما باید همیشه به این الگو ها نگاه کنید. پیرس یک بازیکن شگفت انگیز است او فوق العاده با تجربه است و زمانی که پیرس اینجا تمرین می کرد من این را برای خودم هم دیدم"

"واقعا امیدوارم بتوانم در دومین فصل حضورم دنباله روی پیرس باشم حتی امیدوارم بهتر از او کار کنم و البته من می خوام یادگاری خودم را روی دیوار حک کنم"

"می خواهم بهتر شوم و همراه تیم رشد کنم و کیفیت خودم را نشان بدهم. چیز های جدیدی یاد گرفتم آمدن به باشگاهی جدید و تازه کار بودن در لیگ برتر. یاد گرفتم در زمین با شرایط منطبق شوم وقتی عقب می روم و همچنین در مقابل دروازه"

"واقعا فکر می کنم چیزهای زیادی بدست آورده ام در تمرینات حس واقعا خوبی در تمرینات دارم و برای فصل دومم کاملا آماده ام"

او در تساوی بدون گل برابر ساندرلند بازی خوبی از خود ارائه کرد و نشان داد چقدر برای از پیش رو برداشتن مدافعان حریف مشتاق است. او می داند که اکنون برای رقبای سطح بالا بازیکن ناشناخته ای نیست اما مطمئن است که می تواند سطح خود را ارتقا دهد.

"به خوبی این را میدان و تلاش می کنم تا پس از یک فصل حضور هر چه بیشتر رشد کنم. برای چالش ها آماده ام نسبت به توانایی خودم اطمینان بالایی دارم و می دانم باید استاندارد های خودم را ارتقا دهم"

"شاید لازم باشد روش بازیم را عوض کنم، کمی بازیم را تلفیق کنم اما همان طور که گفتم من چیزهایی یاد گرفتم و می توانم از فصل اول حضورم در اینجا استفاده ی زیادی ببرم. جدا از به چالش کشیده شدن لذت می برم و می خواهم به باشگاه و هواداران نشان بدهم که این فصل چه کارهایی می توانم بکنم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰