loading
در حال بررسی درخواست شما
ژورو : ونپرسی به خوبی رونالدو و مسی است
ژورو : ونپرسی به خوبی رونالدو و مسی است

ژورو : ونپرسی به خوبی رونالدو و مسی است

یوهان ژورو به تالک اسپورت گفت، هم تیمی اش رابین ونپرسی ، به اندازه ی مسی و رونالدو خوب است .

دو بازیکن لا لیگای اسپانیا به علت به ثمر رساندن گلهای قابل توجه و متعدد برای رئال مادرید و بارسلونا همواره به عنوان بهترین بازیکنان جهان انتخاب مشوند.

اما ژورو بر این باور است که عملکرد کاپیتان آماده ی توپچیها رابین ونپرسی که 31 گل در 29 بازی به ثمر رسانده است به این معناست که او هم طبقه و هم تراز با آنها به شمار میرود .

" فکر نمیکنم در حال حاضر مهاجمی در اروپا با انگیزه تر از او وجود داشته باشد ، او با رونالدو و مسی رقابت میکند ، بازیکن و کاپیتان خوبی است .

" این پسر بسیار با استعداد است و هر هفته آن را به نمایش میگذارد. دیدن همه ی کارهایی که انجام میدهد شگفت انگیز است ، اما سزاوار آن است چرا که در گذشته مشکل مصدومیت داشته است و اکنون بسیار خوب است که او را آماده میبینم .

ژورو اصرار دارد باشگاه آرسنال نباید نگران وضعیت قرارداد ونپرسی باشد و باید روی بالا آمدن در جدول لیگ برتر و قرار گرفتن در 4 تیم تمرکز داشته باشد .

ژورو میگوید :

" برای من وضعیت قرارداد رابین نقطه ی اصلی تمرکز نمیباشد ، تمرکز و هدف اصلی این است که او را در شرایط گلزنی و بسیار آماده برای کمک به پیروزی تیم نگه داریم .

" این چیزی است که بین او و باشگاه قابل بحث است و برای من به عنوان یک بازیکن تنها آماده نگه داشتن او و کمک به یکدیگر برای موفقیت تیم مهم است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport.com
بازدید: ۱,۰۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰