loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو : من ونپرسی نیستم
ژیرو : من ونپرسی نیستم

ژیرو : من ونپرسی نیستم




ژیرو معتقد است که راه قهرمانی با تیمی که از ان انتظار قهرمانی نیست را می داند و با خودش این دستورالعمل را از فرانسه به آرسنال آورده است.

تیم کم آوازه مونپولیه فصل گذشته در نبرد قهرمانی لوشامپیونه با تیم ثروتمند PSG به پیروزی رسید و ژیرو با 21 گل به عنوان آقای گلی رسید و پس از آن با 13 میلیون پوند به آرسنال پیوست.

8 فصل متوالی است که دست آرسنال از قهرمانی لیگ برتر کوتاه است و همچنین 7 سال است که آنها هیچ جامی را برنده نشده اند. حال اگر آنها قصد دارند که این فصل به این روند ناکامی خاتمه دهند باید با تیم های پرخرجی چون منچستریونایتد ، منچسترسیتی و چلسی رقابت کند و البته آنها این فصل از وجود ونپرسی نیز برای نیل به این هدف بی بهره اند. کسی که با مبلغ 22 میلیون پوند راهی اولدترافورد شد.

ژیروی 25 ساله در این مورد تاکید دارد که : " من اینجا نیستم تا جای ونپرسی را پر کنم یا باعث شوم تا مردم او را فراموش کنند. من اینجا هستم تا چیزهای متفاوتی را سبب شوم. من نمی خواهم تظاهر کنم و بگویم که جای او را پر خواهم کرد زیرا به خاطر فصل شگفت انگیزی که سال گذشته داشت برای او احترام قائلم.

" برای او در آینده آرزوی موفقیت دارم. اما من نیاز دارم تا چیزی را که در توانم است در آرسنال عرضه کنم بدون آنکه بخواهم مدعی جانشینی ونپرسی باشم. چراکه چنین ادعایی بسیار بد خواهد بود.

" احساس می کنم آماده ام. کاملا آماده ام تا مسئولیتم را بر عهده بیگیرم و کاری کنم که مردم بگویند : ' بله ما اولیویه را داریم ' و این چیزی است که باید باشد. اگر اینگونه فکر نمی کردم هرگز شانسی نداشتم [ برای بازی در آرسنال] . اگر با یک باشگاه بزرگ قرارداد می بندید دو حالت وجود دارد ، یا می آیید که جای مهاجمی را که تیم را ترک کرده پر کنید یا آنکه می آیید و روی نیمکت می نشینید تا کمی فرصت بازی بدست آورید یا اینکه وقتی مهاجم اصلی کمی تزلزل داشت یا نیاز به اتراحت داشت یا مصدوم شد به جای او به میدان بوید.

" متاسفانه فوتبال اینگونه است. حالا من شانس خودنمایی دارم چون رابین رفته است. بنابراین زمان بیشتری برای بازی دارم و نیاز دارم تا مسئولیت پذیر باشم. درواقع باید باشم!

" زیرا این شانس من است و باید از آن استفاده کنم. حالا توپ در زمین من است و من نشان خواهم داد که چه در چنته دارم."

خرید تابستانی آرسنال ژیرو ، که در تساوی بدون گل شنبه شب آرسنال برابر ساندرلند به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد مردی بسیار با اعتماد به نفس است. اما در مقابل پول و شهرتی که حرفه اش به همراه دارد بسیار خاکی و متواضع است. او سریعا پس از جمله ' نشان خواهم داد چه در چنته دارم ' تاکید کرد :

" به نظر شما این جمله کمی مغرورانه نیست؟ "

همانطورکه می بینید او نمی خواهد هیچ دشمنی برای خودش بتراشد ، و البته دروازه بان هایی که رقیب او هستند.

پیام ژیرو ساده بود ، آرسنال برای بردن لیگ باید همبستگی داشته و بر اعصابشام مسلط باشند. ثبات کلمه کلیدی بود که او بارها استفاده کرد و دوباره تاکید کرد که این همان چیزی است که توپچی ها در گذشته فاقد آن بودند.

ژیرو اضافه کرد : " البته که هواداران بدجوری خواهان بردن جام هستند. من این را می دانم. وقتی شما یک ورزشکار حرفه ای و سطح بالا هستید باید باوری قوی داشته و بخواهید که بهترین باشید.

" برای انکه بتوانیم بر سر قهرمانی لیگ بجنگیم نیاز داریم تا روحیه ای تیمی داشته باشیم. شاید ساده به نظر برسد اما بسیار مهم است.

" این چیزی است که ماهیت تیم را می سازد . همبستگی و انسجام تیمی. همه ما باید در مسیری مشترک قدم بگذاریم.

" من زیاد لیگ برتر را تماشا کرده ام. آرسنال توانایی این را دارد که بازی های فوق العاده ای را به نمایش بگذارد اما از طرف دیگر بعضی بازی ها را میتوان فقط برد [ بدون بازی زیبا ]. ما باید ثباتمان را افزایش دهیم.

در رختکن آرسنال قفسه ای که به ژیرو اختصاص یافته در کنار قفسه لوکاس پودولسکی است و شاید این بیشتر بههماهنگی آنها کمک کند.

ملی پوش فرانسوی می گوید : امیدوارم که روابط خوب ما در خارج از زمین به درون زمین هم انتقال یابد. او بازی را حس می کند. انسان نوعدوستی است و شبیه این موارد را در من نیز دیده است."

زیرو پیشنهاد لیورپول و چلسی را برای پیسوتن به آرسنال رد کرده است زیرا او رویای بازی زیر نظر آرسن ونگر را از جوانی و از زمانی که آنری ، پاتریک ویرا و پیرس در این تیم بودند در سر داشته است. در واقع یک ارتباط کاملا فرانسوی.

او در این باره گفت : " همیشه آرسنال برایم برتر بود. بسیار خوشحال بودم چون آنها [ بازیکنان مذکور ] تا آخرین نفس می جنگیدند.

" یونایتد و سیتی تیم های عالی هستند چرا که [با مبالغی هنگفت] با بازیکنانی عالی قرارداد می بندند. شاید از این دیدگاه ما مثل آنها خوب نباشیم. ما با ارزش ها و توانایی های خودمان خواهیم جنگید و من مطمئنم که فصل زیبایی خواهیم داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۳
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۱,۴۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰