loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: باید برای شالکه آماده شویم
ژیرو: باید برای شالکه آماده شویم

ژیرو: باید برای شالکه آماده شویم


حریف آلمانی آرسنال در بازی رفت و در ورزشگاه امارات موفق شد با دو گل پیروز شود و امیدهای آرسنال برای صعود زود هنگام به مرحله بعد را از بین ببرد، شاگردان ونگر که دو بازی اول خودشان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در آن بازی نمایش خوبی از خود ارائه نکردند، آنها پیش از بازی شالکه نیز به نورویچ سیتی باخته بودند.

ژیرو پس از باخت به منچستر می گوید تیم نباید اعتماد به نفس خودش را از دست بدهد و نباید اجازه دهند نا امیدی به تیم رخنه کند.

" باید بازی خودمان را ادامه دهیم، راه حلی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم و به توانایی های خودمان مطمئن باشیم، این چیزی است که رئیس روی آن تاکید دارد و می خواهد ما انجام بدهیم، اینکه به سبک فوتبالی خودمان کار کنیم.

" شالکه احتمالاً با تمام توان دفاع خواهد کرد و باز کردن دفاع آنها برای ما کار دشواری است اما ما باید تلاش کنیم، بازی خودمان را انجام دهیم و وقتی رو به جلو حرکت می کنیم مطمئن باشیم.

" ما تیمی هستیم که همیشه دوست دارد فوتبال بازی کند، با پاسهای با کیفیت و حرکات زیاد در زمین، پس تیمی که فقط دفاع می کند و نمی تواند فوتبال بازی کند آرسنال نیست.

" ما به آلمان می رویم تا بازی را پیروز شویم، می خواهیم توانایی های فنی و روانی خودمان را نشان دهیم، با اعتماد به نفس و اطمینان کامل به آلمان می رویم، می دانم شالکه آرسنال را تیم خوبی می داند، پس با این حال که بازی اول را پیروز شده اند ولی ما می دانیم که انتظار بازی دشواری مقابل ما دارند چون ما می خواهیم بهتر از دفعه قبل کار کنیم."

الیویه ژیرو می گوید در بازی رفت با شالکه حریف را دست کم نگرفته بودند.

" من فکر نمی کنم در بازی اول شالکه را دست کم گرفته باشیم، فقط به نظرم عملکردمان به اندازه کافی در آن شب خوب نبود. شالکه تیم با تجربه ای در لیگ قهرمانان است و ما هم فیلم بازیهای آنها را دیده بودیم و بازی آنها را آنالیز کرده بودیم و از کیفیتشان خبر داشتیم، از کیفیت خوب بازی آنها و بازیکنانشان سورپرایز نشدیم.

" باید به خاطر عملکردشان در آن شب به آنها اعتبار داد اما حالا ما می دانیم در آلمان مثابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت.

" می دانیم که باید در آلمان خیلی خوب بازی کنیم تا با دست پر به لندن برگردیم."

الیویه ژیرو احساس می کند به خوبی در لیگ برتر جا افتاده است.

" باید بگویم فوتبال انگلستان را ترجیح می دهم چون در هر بازی چیزهای جدیدی یاد می گیرم، باید در همه بازیها از نظر فیزیکی قوی باشید و تحرک و توان بالایی از خودتان نشان دهید.

" در انگلستان هیچ بازی آسانی وجود ندارد، باید هر بار که به زمین می روید انتظار این را داشته باشید که جلوی مدافعان سر سختی قرار بگیرید، من آماده این چالش بودم و باید بگویم از چیزهایی که تجربه می کنم سورپرایز نشده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Mail
بازدید: ۸۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰