loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: صبور باشید
ژیرو: صبور باشید

ژیرو: صبور باشید



آرسنال در نخستین بازی این فصل بدون ونپرسی با تساوی بدون گل مقابل ساندرلند متوقف شد و آرسن ونگر سرمربی آرسنال قبول دارد تیمش در این مسابقه در خط حمله زهر دار نبود.

ژیرو که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد بهترین فرصت مسابقه را در مصافی تک به تک با ضربه بی دقت خود از دست داد اما این مهاجم 25 ساله که فصل گذشته با به ثمر رساندن 25 گل به مونپلیه کمک کرد تا قهرمان لیگ فرانسه شود اطمنیان دارد به زودی به آرسنال با روزهای اوجش باز خواهد گشت.

ژیرو می گوید: " این یک ضربه بود اما مربی به من گفت نیازی نیست نگران آن باشم. این می توانست یک آغاز رویایی باشد اما من در مونپلیه نیز در بازی اول گل نزدم، بنابراین نگران این موضوع نیستم. من در اینجا شانس های زیادی خواهم داشت و گلزنی خواهم کرد.

ژیرو درباره ی فرصتی که از دست داد توضیح می دهد:

"بله توپ به من رسید... توپ از پشت سرم آمد و من فرصت زیادی نداشتم که اطلاعات کسب کنم نمی دانستم دروازه بان به سرعت بیرون خواهد آمد یا نه؟"

"اگر روی پای چپم بود احتمالا زمان بیشتری داشتم اما روی پای راستم بود همه ش همین است. باید روی پای راستم بیشتر کار کنم"

" رابین فصل گذشته در اینجا شگفت انگیز بود اما پیش از آن زمان برد تو او خود را با اینجا وفق دهد. تنها از مردم می خواهم که کمی در قبال من صبر داشته باشند.

" من برای اینکه مردم رابین را فراموش کنند به اینجا نیامده ام؛ زیرا او لحظات خارق العاده ای در اینجا داشت اما من فقط می خواهم چیزهای جدیدی ارائه دهم.

"مردم به اندازه ی کافی باهوش هستند که بدانند رابین در اینجا فضای زیادی داشت. آخرین فصل او شگفت انگیز بود ولی او هم در ابتدا برای جا افتادن در تیم به زمان نیاز داشت"

" با این حال در مورد این موضوع زیر فشار بسیار زیادی نیستم؛ زیرا اگر هر بار که وارد میدان می شوم به این موضوع فکر کنم باعث می شود استرس در بازی من وارد شود.

" می دانم آرسنال باشگاه بزرگی است و نیاز به مهاجمی آماده و کارآمد دارد که به سرعت این دو ویژگی را از خود نشان دهد. من برای به دست آوردن اعتماد به نفس نیاز به بازی کردن دارم و موفقیت به خودم برمی گردد.

ونگر اذعان کرده بود خط حمله تیمش مقابل ساندرلند فاقد تعادل بود و ژیرو باور دارد این چیزی است که می تواند به راحتی جبران شود.

" این درست است که همواره در نخستین فرصت خود گلزنی نمی کنیم اما این چیزی است که باید در موردش موثرتر عمل کنیم.

" این برای ما مهم است؛ زیرا تیم ها به اینجا می آیند و دفاع می کنند و غالبا ما توپ و میدان را در اختیار داریم. باید در ضربات آخر بهتر عمل کنیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports & Arsenal.com
بازدید: ۹۵۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰