loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو و راز پیروزی در برابر سوآنسی
ژیرو و راز پیروزی در برابر سوآنسی

ژیرو و راز پیروزی در برابر سوآنسی

 
عملکرد ...
 
ژیرو » بازی خوبی بود و ما به این پیروزی قبل از بازی چهارشنبه برابر بایرن مونیخ نیاز داشتیم. بازی را به آرامی آغاز کردیم اما موقعیت های گل نیز خلق کردیم. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و 3-0 برنده شدیم و یک کلین شیت دیگر را به دست آوردیم.
 
بیش از 2000 گل زیر نظر آرسن ونگر...
 
کوشلنی » بله ! و مهم تر از آن بردی بود که به دست آوردیم. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم (اما گلی نخوردیم) و در نیمه دوم بازی را به کنترل خود درآوردیم. سوآنسی بازی با توپ خوبی را ارائه داد اما در نهایت کلین شیت خوبی به دست آوردیم. با کیفیت تر از سوانسی بازی کردیم و 3-0 برنده شدیم.
 
پیشرفت چشم گیر ...
 
ژیرو » باید تغییر میکردیم ، بازی سختی در برابر سوآنسی داشتیم و همانطور که گفتم نیمه اول خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم رابطه بین خطوط مختلف زمین بهتر شد و در نهایت پیروزی را کسب کردیم ، فکر میکنم امادگی پیروزی برابر بایرن را نیز داریم.
 
در مورد پیروزی ...
 
کوشلنی » مهم بود که برنده شویم هر چند نیمه اول سوانسی سوار بر بازی بود اما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و نتیجه آنرا نیز گرفتیم. زدن سه گل و نخوردن گل هدف بزرگی بود که به آن دست یافتیم.
 
گل کوشلنی خطا بود ...
 
کوشلنی » نمیددانم ! من سعی کردم توپ را حفظ کنم ، نمیدانم چه رخ داد اما تلاش کردم توپی که در برابر من بود را گل کنم که کردم.
 
فرم ژیرو ...
 
کوشلنی » به نظر میرسد به سختی تلاش کرده، چند بازی را بازی نکرده بود و احساس میکنم عطش گلزنی داشت، بازی او در برابر بایرن را دیدید، به میدان آمد و به خوبی بازی کرد.در بازی با اورتون هم خوب بازی کرد ما علاوه بر ژیرود الکسیس را هم داریم که توانایی های گلزنی بالایی دارد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰