loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا : آینده برای اسپانیا روشن است
کازورلا : آینده برای اسپانیا روشن است

کازورلا : آینده برای اسپانیا روشن است



یاران ویسنته دلبوشکه با قهرمانی در یورو 2012 به روند قهرمانی های خود پس از 2008 و 2010 ادامه دادند.هافبک آرسنال هم بخشی از موفقیت ها بوده و با اعتقاد راسخ می گوید که چیز های بزرگتری نیز برای رسیدن برای آنها وجود دارد.

"من فکر می کنم این دوران،بزرگترین دوران فوتبال ما در تاریخ است و من هم کاملا خوش شانس هستم که جزئی از آن هستم.6 سال پیش اسپانیا قهرمانی اروپایی نداشت اما پس از پیروزی در یورو و جام جهانی حالا همه چیز تغییر کرده است.

"ما یک جام اروپایی را پیروز شدیم،سپس جام جهانی و مجددا یورو را بردیم.نمایش کیفیت بازیکنان اسپانیایی همان چیزی است که درست است.و این کاملا بعید است که تیمی در اسپانیا بوجود بیاید که نیمکتی بدین قدرت داشته باشد.

"مردم ژاوی و اینیستا را دوست دارند و شما اغلب بازیکنانی همانند آنها را نمی توانید در زمین ببینید و من کاملا خوش شانس هستم که می توانم از آنها بیاموزم.به همین دلیل بازی برای اسپانیا را دوست دارم.

کازورلا می پذیرد که با توجه به استعداد شگفت انگیز اسپنیایی ها فرصت بازی کردن سخت به دست می آید.

"یاران باور نکردنی ای بر روی نیمکت وجود دارند.شما خوان ماتا،خاوی مارتینز و روبرتو سولدادو به همراه من را در ترکیب اصلی نمی بینید.

"زمانی که شما به بازیکنانی که شروع می کنند مانند ژاوی،اینیستا،سیلوا،آلونسو،ویا و بوسکتس نگاه می کنید متوجه می شوید که چرا بیرون نشسته اید.من کاملا خوش شانسم که در این تیم هستم.اگر من بازی کنم خیلی بهتر خواهد شد اما شما باید بدانید که انتخاب شدن برای تیم ملی بسیار سخت است.

"بهترین چیز برای فوتبال ما این است که بازیکنان ما اغلب 26 یا 27 سال سن دارند.بنابراین آینده ای امیدوار کننده پیش رو است.برای مثال اینیستا،تورس،سیلوا و بوسکتس بازیکنانی جوان با آینده ای بلند در پیش رو هستند.اهداف اسپانیا،رسیدن به بهترین چیز ها در فوتبال است.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰