loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا : بازیکنان پست ۱۰، یکدیگر را کامل می کنند
کازورلا : بازیکنان پست ۱۰، یکدیگر را کامل می کنند

کازورلا : بازیکنان پست ۱۰، یکدیگر را کامل می کنند


ترکیب آرسن ونگر از تعداد زیادی بازیکن تشکیل شده که علاقه مند هستند نقشی در پشت مهاجم تیم ایفا کنند.

در حالی که در هر بازی تنها یکی از آنها می تواند در آنجا قرار بگیرد اما کازورلا اصرار دارد که این موضوع،ترکیبی لذت بخش در خط حمله ی مرگبار آرسنال به وجود آورده است.

"ارتباط برقرار کردن با بازیکنانی همانند ویلشر،روزیسکی و مسوت و به طور کلی بازیکنانی که در این پست بازی می کنند بسیار ساده است.

" به علاوه من فکر می کنم سبک بازی تیم برای من،توماس و مسوت بسیار ایده آل می باشد چون بازیکنانی هستیم که از بازی در فضای کوچک لذت میبریم و اگر شما از عملکرد خودتان لذت ببرید نتایج هم خواهند آمد.

"ما همه متفاوت هستیم برای مثال جک بازیکنی است که به خوبی تیم را به جلو میکشد که برای سن او بسیار تحسین برانگیز می باشد. سپس شما روزیسکی را دارید که دوست دارد به بازی سرعت بدهد. او بسیار علاقه مند است که با سرعتش مدافعین را غافلگیر کند.

"در سوی دیگر من و مسوت هستیم که از بسیاری جهات بازیمان شبیه به هم می باشد اما مسوت فلسفه ی متفاوتی نسبت به من دارد. او بسیار دوست دارد که در مرکز زمین و پشت مهاجم آزادی عمل داشته باشد در حالی که من دوست دارم در کناره های زمین آزاد باشم و بتوانم به داخل حرکت کنم. [حرکات عرضی انجام دهم]

"هر بازیکن ویژگی متفاوتی دارد و این برای ما بسیار خوب است که می توانیم یکدیگر را کامل کنیم. ما همه از بازی در کنار یکدیگر راحت هستیم."

کازورلا در پیروزی روز شنبه،با دو گلی که به ثمر رساند تیم را در صدر جدول حفظ کرد و خودش احساس می کند که قدرت سابقش بازگشته است.

" در این لحظات من کارم را خوب انجام می دهم. در چند بازی اخیر من از لحاظ بدنی بهبود پیدا کرده ام و اعتماد به نفس گذشته ام را بازیافته ام. امیدوارم که این روند از حالا تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

"من اوقات بدی را با مشکلات مچ پایم داشتم و چندین بازی را از دست دادم اما امیدوارم که مشکلات را کنار بگذارم و به بهترین فرمم بازگردم تا به تیم کمک کنم به تمامی جام های ممکن دست پیدا کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰