loading
در حال بررسی درخواست شما
کرولی : یونکر میتواند به پیشرفتم کمک کند
کرولی : یونکر میتواند به پیشرفتم کمک کند

کرولی : یونکر میتواند به پیشرفتم کمک کند

کرولی که به تازگی 17 ساله شده است ، تابستان سال قبل از استون ویلا به آرسنال پیوست و با چند نمایش عالی در تیم زیر 18 ساله ها ، نگاه بسیاری را به سمت خود معطوف نمود.

این بازیساز تیم آکادمی در پیش فصل امسال عملکرد فوق العاده ایی از خود به ثبت رساند ، زدن 5 گل در 3 مسابقه که شامل گل زیبای وی در برابر فورست گیرین روورز (Forest Green Rovers) در روز سه شنبه بود. فوتبالیست تیم ملی جوانان انگلیس مصمم است که فرم خوبش را زمانی که رقابت ها آغاز میشوند تثبیت کند.

دنیل گفت : " من فصل قبل دو مصدومیت بسیار بد داشتم و این کارم را برای رسیدن به فرم قبلی ام بسیار سخت میکرد. اما خوشبختانه این فصل توانستم رو به جلو حرکت کنم و یک هفته در میان برای تیم زیر 21 ساله ها بازی کنم."

" ما امسال پیش فصل بسیار بهتری نسبت به سال قبل داشتیم و تمرینات آماده سازی بیشتری برای قوی تر شدن به لحاظ فیزیکی انجام دادیم که این میتواند به ما برای مسابقه دادن با تیم های این چنینی (فیزیکی) کمک کند. ما امیدواریم که امسال بتوانیم قهرمان لیگ شویم پس این مهم است که کارمان را با یک شروع خوب آغاز کنیم."

" آندریس یونکر از زمان آغاز به کارش شگفت انگیز بوده است. شما میتوانید با چند بار صحبت کردن با وی ببینید که او چقدر آگاه و خردمند است ، فقط کافیست به کسانی که قبلا با آنها کار کرده است نگاهی بیاندازید."

" این برای کل باشگاه عالی به نظر میرسد. لیام بریدی مربی و الگوی فوق العاده ایست و این یک آغاز جدید برای همه میباشد. آندریس با بهترین بازیکنان دنیا کار کرده است. خوشبختانه زیر نظر او میتوانم بازیم را در فاز دفاعی بهبود ببخشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۶
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۵۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰