loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی : در آرسنال احساس راحتی می کنم
کوشلنی : در آرسنال احساس راحتی می کنم

کوشلنی : در آرسنال احساس راحتی می کنم



این مدافع 28 ساله فصل را در کنار پر مرتساکر آغاز کرد و پس از دریافت دو کارت زرد در شکست 3-1 در روز نخست مسابقات،کارت قرمز را در مقابل خودش دید.او پیروزی 3-1 برابر فولام را از دست داد.

همچنین به علت مصدومیت از ناحیه ی سر در بازی رفت با فنرباغچه از بازی خارج شد و باکاری سانیا جای او را در پست مدافع میانی پر کرد.کوشلنی در بازی برگشت با فنرباغچه هم بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و به طور کامل در دربی شمال لندن به کنار مرتساکر بازگشت و یکی از صخره هایی بود که پیروزی 1-0 را به وجود آورد.

مدافع فرانسوی اذعان میکند که اعتقاد ونگر به او اعتماد به نفسش را افزایش داده و احساس می کند که از زمانی که به انگلستان آمده در فوتبال پیشرفت عظیمی کرده است.

او به اکیپ گفت : " انجام بازی های زیاد در لیگ جزیره تجربه های بسیار بزرگی به شما می دهد.

"من هنوز هم امکان دارد اشتباه کنم اما به این موضوع بستگی دارد که شما چندین بازی را بد بازی کنید.همیشه شما بعد از هر اشتباهی شروعی دیگر خواهید داشت.

"شخصیت من آرام و بی سر وصداست و این در زمین به من کمک می کند.همچنین اعتماد رئیس منجر می شود که در میدان خودتان را آزاد بگذارید و اینکه استرس این مسئله را نداشته باشید که با انجام یک اشتباه به روی نیمکت بروید.

" برای چند ماه در زمینه های مختلف احساس بهتر بودن داشتم.در انگلستان شما باید در تمامی زمینه ها پرتلاش باشید : سرعت،کنترل،پاس دادن،رقابت کردن در هوا،بازی خوانی و ... و حالا من از لحاظ فیزیکی بیشتر در بازی حضور دارم.

"اما شما هرگز درباره ی من نخواهید شنید که بگویند حضور من در ترکیب اصلی سوال برانگیز است.چه در باشگاه و چه در تیم ملی!"

وی افزود : "من زمان پس از اشتباهم را کاهش داده ام.پیش از این شاید پنج یا ده دقیقه پس از یک اشتباه به طور 100% آرام نبودم.حالا کمتر شده است.اما برای اینکه خودتان باشید چیز های کوچکی را باید حفظ کنید : نبردهای رو در رو را پیروز شوید،بر روی پاس ها و کنترل هایتان تمرکز داشته باشید."

مرتساکر،کوشلنی،گیبس و جنکینسون انتخاب نخست ونگر در این فصل برای خط دفاعی تیم هستند و کوشلنی اذعان می کند که ارتباط او با سایر مدافعین امسال بهتر شده است.

" آیا من رئیس واقعی دفاع آرسنال هستم ؟ من سعی می کنم که بیشتر صحبت کنم،یکی از چالش های پیش روی من ارتباط برقرار کردن است،بنابراین بر روی آن کار خواهم کرد.

"در دفاع،یک کلمه می تواند مشکلی ایجاد کند.در این فصل من احساس راحتی بیشتری در باشگاه می کنم،به وِیژه از لحاظ زبان صحبت کردن.

"چه مقدار من می توانم پیشرفت کنم؟ شاید باید گل های بیشتری در ضربات ایستگاهی بزنم.اما اگر همیشه بتوانم گل های 20 میلیونی بزنم خوب خواهد بود."

آرسنال در فصل گذشته در بازی پایانی برابر نیوکاسل با تک گل لورن کوشلنی توانست با پیروزی 1-0 به لیگ قهرمانان صعود کند.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۲۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰