loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشیلنی : گل پیروزی حاصل کار کل تیم بود
کوشیلنی : گل پیروزی حاصل کار کل تیم بود

کوشیلنی : گل پیروزی حاصل کار کل تیم بود


لورن کوشیلنی از به ثمر رساندن گل پیروزی تیم آرسنال بسیار خوشحال به نظر می رسد ، با این حال معتقد است این گل حاصل کار تیمی بوده است. مدافع ملی پوش فرانسوی آرسنال در دقیقه 54 بازی با وست بروم ویچ گل سرنوشت سازی را برای تیمش به ثمر رساند و موجبات پیروزی و حفظ جایگاه سومی را برای توپچی ها فراهم نمود. علیرغم نقش کلیدی کوشیلنی در این دیدار وی معتقد است چیزی که اهمیت دارد کسب سه امتیاز این بازی بوده است.

کوشیلنی گفت : " مهم نبود که با پای راست یا چپ یا حتی با ضربه سر این گل را به ثمر برسانم ، بلکه مهم ترین چیز به ثمر رساندن این گل برای تیم بود. "

" این گل بسیار مهمی بود ، من خوشحالم ، هم برای هواداران هم برای اعضای تیم و هم برای رئیس ، به خاطر این که همگی ما امروز به سختی تلاش کردیم تا این موفقیت را کسب نماییم. "

" پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود ، زیرا ما می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم. ما کارمان را در زمین انجام دادیم. شاید این بهترین بازی ما در این فصل نبود اما چیزی که مهم بود کسب سه امتیاز این دیدار بود. "

کوشیلنی افزود : " این خیلی سخت است که یک بر صفر پیش باشید و ناگهان دو گل دریافت کنید. در این فصل بازیهایی بوده است که ما دو گل خورده را جبران کرده باشیم ، مثل بازی مقابل تاتنهام. ما یک تیم هستیم و همگی برای هم بازی می کنیم و توانستیم به بازی برگردیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰