loading
در حال بررسی درخواست شما
کوکلن: شاید از آرسنال بروم!
کوکلن: شاید از آرسنال بروم!

کوکلن: شاید از آرسنال بروم!


کوکلن که برای تیم ملی زیر 21 سال فرانسه بازی می کند در شروع سال جدید قرارداد بلند مدتی با آرسنال امضا کرد و فصل گذشته نیز 17 بازی برای تیم اصلی انجام داد.

او که دو فصل پیش را به صورت قرضی برای تیم لورین فرانسه بازی کرد در تابستان نیز پیشنهاداتی از این باشگاه و همچنین باشگاه هایی مثل اورتون، کوئینز پارک رنجرز و استون ویلا داشت.

کوکلن در آغاز فصل گفتگویی با ونگر داشته و در مورد برنامه های مربی تیم برای او صحبت کرده اند، او پس از جدایی الکس سانگ انتظار داشت فرصتهای بیشتری برای بازی پیدا کند ولی حالا پشت سر دیابی، آرتتا و کازورلا قرار دارد.

او در مصاحبه ای با اکیپ گفت:

" در ماه جولای گفتگویی با مربی داشتم و او به من گفت یکی از اعضای اصلی تیم هستم و روی من حساب می کند، اگر به بازیکنانی که خریده ایم نگاه کنید متوجه می شوید آنها به من اعتماد کردند.

" سانگ به بارسلونا رفت ولی آنها هافبک دفاعی جدیدی نخریدند.

" بازی نکردنم در سه بازی اول باعث شد به این مساله فکر کنم اما می دانم که در نهایت شانس بازی پیدا می کنم و از آن نهایت استفاده را خواهم کرد.

"آرتتا، دیابی و کازورلا بازیکنانی عالی هستند که تجربه بیشتری نسبت به من دارند ولی در تمریناتی که هر روز انجام می دهیم من چیزی کمتر از آنها ندارم.

" من 21 ساله هستم و این را می دانم که دیگر نمی توانم صبر کنم، این فصل فصلی است که باید در آرسنال نامی برای خودم دست و پا کنم.

"شش ماه به خودم زمان می دهم و بعداً به وضعیت خودم نگاه می کنم، اگر ببینم مسیر پیشرفتم متوفق شده به تیم دیگری خواهم رفت ولی در حال حاضر می دانم که کیفیت این را دارم که در آرسنال نامی برای خودم دست و پا کنم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۲۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰