loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل - آنچه ما در کرواسی آموختیم
گابریل - آنچه ما در کرواسی آموختیم

گابریل - آنچه ما در کرواسی آموختیم

توپچی ها در شبی نا امیدکننده در حالی شکست خوردند که اولیویه ژیرو نیز کارت قرمز گرفت.

تیم آرسن ونگر باید در ورزشگاه امارات دینامو را شکست دهد تا شانس راهیابی به مرحله بعد را داشته باشد و گابربل با مصمم می گوید که موفق می شوند.

بازیکن آرسنال گفت" ما چیزهای زیادی را در بازی زاگرب یاد گرفتیم ، ما نشان دادیم که ما تیم بهتری هستیم ،اما این فوتبال است." آنها می دانستند چگونه از اشتباهات ما بهره بگیرند و به آنچه از بازی می خواستند رسیدند.

" ما زمان کافی برای واکنش داشتیم و حال بعضی اوقات خوب بودیم و گاهی خوب نبودیم.ما در قیاس با واکنش های درست اشتباهات بیشتری داشتیم،بنابراین در بازی برگشت ما به تلاش برای بهبود بازیمان به منظور دستیابی به اهداف نیاز داریم.

" در واقع این بازی در خانه ، پیش روی هوادارانمان است که خیلی مهم است.هواداران همیشه ما را تشویق و کمک کرده اند و شما انگیزه بیش تری برای بازی در ورزشگاهی مثل امارات دارید.من بطور خاص انگیزه زیادی دارم.

"ما هنوز می توانیم از گروهمان در لیگ قهرمانان بالا بیاییم،بنابراین من به لیگ اروپا فکر نمی کنم.من فکر می کنم ما به تمرکز روی بردن قاطعانه این دو بازی نیاز داریم و آنچه در نتایج دیگر رقم می خورد تعیین خواهد کرد ما بالا می رویم یا نه."

 

گابریل

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰