loading
در حال بررسی درخواست شما
گازیدیس ونگر را ستایش میکند
گازیدیس ونگر را ستایش میکند

گازیدیس ونگر را ستایش میکند

ایوان گازیدیس قرارداد جدیدی را برای آرسن ونگر تنظیم کرده که قراردادش در پایان 2014 به پایان میرسد.
تنها 2 سال تا پایان قرارداد ونگر باقیمانده و گمانه زنی ها بوجود آمده که این 2 سال پایان کار مدیر آرسنال در شمال لندن است.
مرد فرانسوی توپچی ها باید موفق تر عمل کند چون که او 7 سال است که هیچ جامی نبرده.
.
بهترین فرد
.
گازیدیس اصرار دارد که آرسن ونگر 62 ساله که از سال 1996 در راس باشگاه است کلید برنامه های آینده ی آرسنال است و میگوید که او در آرسنال میماند و آن را به جام میساند.
او به (Daily Mirror) گفت : "این یک تصمیم احساسی نیست.ما اعتقاد داریم که رئیس به طرز باورنکردنی ای عاشق باشگاه است و بهترین فرد برای جلو بردن ما است.
"ما واقعا مطمئنیم که جهت گیری باشگاه درست است.آینده را با قدرت میبینیم و باور داریم که در جایگاه خوبی قرار داریم . امیدواریم و بر این باور هستیم که آرسن بخشی ازین برنامه برای رو به جلو رفتن باشگاه میباشد."
.
گازیدیس میگوید ونگر میخواهد مطمئن شود که در پایان دوران حرفه ای خود با ما جانشینش ارزش باشگاه را حفظ میکند.
او اضافه میکند : " در هر زمان شما باید مطمئن باشید چیزهایی که آرسن به ما داده و به عنوان ریشه باشگاه شده برایمان محترم است و هر موقع که او خداحافظی کند [البته من نمیدانم تصمیم خود آرسن در این زمینه چیست] ما کار را با ایده های او ادامه میدهیم و به جلو میبریم."
.
ارزشی که آرسن ونگر برای باشگاه به ارمغان آورده و ارزش باشگاه قبل از او چیزی است که به ما داده اند [من نمیخواهم جوری نمایش دهم که این اتفاق می افتد] و او به ما چارچوب حرکت داده است البته ممکن است سالها از او استفاده کنیم.
.
در سالهای اخیر هوادارن آرسنال به دلیل نبردن جام سرخرده شده اند اما گازیدیس اصرار دارد که آنها به جام های نقره ای خواهند رسید و همچنین لیگ را در پایان بین چهارتا تمام خواهند کرد حتی بدون بازیکنان کلیدی مثل ونپرسی که در تابستان به منچستر یونایتد رفت.

تئو ولکات در سال آخر قرارداد خودش است و پیشنهاد 75000 پوند در هفته ی آرسنال را رد کرده است.
اما گازیدیس همچنان اصرار دارد که آرسنال تمام توانش را برای حفظ بازیکنان کلیدی خود انجام میدهد.

او گفت : "ما متهم به نداشتن جاه طلبی شده ایم و اینکه هیئت مدیره تنها دوست دارد بین چهارتا باشد اما باید بگویم این اشتباه محض است."
"ما درتلاشیم که ببریم.در حقیقت ما سعی میکنیم بیشتر با سبک خودمان برنده شویم.ما یک سبک فوتبال خاص داریم که غرور آمیز است.بنابراین این یک هدف خیلی بالایی است."
.
"من میدانم که ما در سالهای اخیر نتوانستیم آن را بدست بیاوریم.هیچکس در این باشگاه فوتبال نیست که بگوید ما نمیتواستیم در سالهای اخیر به آن برسیم و اینها به طور کلی چیزی است که ما میخواهیم بر پایه ی درست به آن برسیم."
"ما در مورد فصل پیش رو بسیار خوشبین هستیم.حتی با از دست دادن یک با بازیکن مهم به نام رابین ونپرسی."
"میخواهیم به چالشهای بزرگ فصل گذشته برسیم و در این فصل هم رو به جلو نشان داده ایم. اما این تنها هدفمان نیست.به طور کامل میخواهیم که امسال جام ببریم و برای رسیدن به آن بهشدت تلاش میکنیم."
.
ساختار دستمزد
.
ونگر رسیدن به موفقیت ها را در حالی که چشم اندازهای مالی نیز داشته باشید را تمجید کرده است و گازیدیس اضافه میکند : "ما یک ساختار دستمزد به خصوص داریم و فکر میکنیم برای ما بهترین کاربرد رادارد."
"این ساختار مثل سنگ ثابت نیست و ما با توجه به هر زمان آن را هماهنگ با آن دوره میکنیم و قرانین سخت و یا با سرعت تغییر پذیر وجود ندارد."
.
او گفت :" به موقعیت ها به طور کلی نگاه میکنیم و نه جداگانه و اگر چیزی در چارچوب باشد ما سعی میکنیم که آن را انجام دهیم."
"ما هماهنگ میشویم اما در پایان هر سال در زمین بازی عملکرد ما در مقابل خرج کردن ما قرار دارد و ما فکر میکنیم ما به یک نمره عالی خواهیم رسید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۳
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۹۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰