loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس : اوزیل بازیکن کاملی است
گیبس : اوزیل بازیکن کاملی است

گیبس : اوزیل بازیکن کاملی است



بازیکن تیم ملی آلمان روز آخر نقل و انتقالات به آرسنال پیوست و می تواند در بازی شنبه برابر ساندرلند یاران ونگر را همراهی کند.

گیبس اعتقاد دارد که پیوستن او همانند انتقال دنیس برگکمپ در سال 95 می باشد که مرد هلندی سال ها آرسنال را به سمت موفقیت هدایت کرد.

"من واقعا هیجان زده ام ، زمانی که یک بازیکن کلاس جهانی خریداری می کنید واقعا هیجان زده می شوید.

"من مطمئن هستم که او به زودی هماهنگ خواهد شد زیرا ما لوکاس و پر را داریم که به او کمک می کنند تا تطبیقش زمان زیادی را نگیرد.من واقعا منتظر کار کردن با او هستم.

"او یکی از بازیکنان بالغ است و از لحاظ تکنیکی یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است.او قطعا برای حریفانی که در مقابل ما قرار می گیرند مشکل ایجاد خواهد کرد و من امیدوارم که او بتواند فرم خوبش در رئال مادرید را ادامه دهد.

"او هنوز برای اینکه به سطح دنیس برگکمپ برسد و افتخارات او را برای باشگاه تکرار کند،باید کار کند.اما او یک بازیکن کلاس جهانی است و بسیار با اراده است و به تیم ما کمک خواهد کرد.

"این بیانیه ای هم از طرف باشگاه بود که چه چیزی را می خواهد انجام دهد و چه چیزی را می خواهد به دست بیاورد.این چیزی بود که بعضی اوقات گفته می شد برای آن صبر کنید و می تواند برای هدایت ما به سطح دیگر کمک کند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰