loading
در حال بررسی درخواست شما
یان رایت از آرسنال میگوید ..
یان رایت از آرسنال میگوید ..

یان رایت از آرسنال میگوید ..


یان رایت ، اسطوره ی آرسنال بعد از دیدار دراماتیک آرسنال برابر میلان لب به سخن گشود و نکته هایی را در مورد بازی و آینده ی آرسنال متذکر شد. 

یان رایت از بازی درخشان آرسنال در خانه برابر میلان گفته است اما همچنین هشدار داده است که آرسنال باید در میان چهار تیم پایانی قرار گیرد که در غیر این صورت با مشکلاتی روبرو خواهد شد .. 

یان رایت میگوید : 

" بله ، بسیار درخشان ظاهر شدیم و مردم نزدیک به تماشای یک معجزه بودند ، اما هیچ کدام از اینها به حساب نمی آید اگر که آرسنال در سال بعد به جام باشگاههای اروپا راه پیدا نکند و در جذب بازیکنان برای حمایت از رابین ون پرسی مشکلاتی به وجود می آید . 

" وقتی یک بازی به مانند این بازی آرسنال در خانه و برابر میلان میبینیم به اعتقاد من هنوز میتوان روی عملکرد خوب آرسنال در رقابتها حساب کرد , تنها به دلیل عملکرد بد در بازی رفت تسلیم شدند . 

" ما باید به آن بازی تنها نگاه کنیم و امیدوار باشیم واجد شرایط حضور در جام باشگاههای اروپای سال بعد باشیم و اگر آرسن ونگر تعدادی بازیکن با کیفیت را جذب کند میتوانیم شرایط بسیار مناسبی داشته باشیم .

" در حال حاضر قرار گرفتن در چهار تیم از بیشترین اهمیت برخوردار است . 
از یکی از مدیران شنیدم که راه پیدا نکردن به جام باشگاههای اروپا فاجعه نیست . 

شاید اینگونه باشد اما آنوقت شما نمیتوانید بازیکنانی مانند رابین ون پرسی را حفظ کنید تا در لیگ اروپا بازی کند 

" تلاشهای بزرگ مانند بازی برابر میلان بسیار خوب هستند اما آرسنال نیاز دارد تا فصل بعد نیز در اینگونه بازیها حضور داشته باشد .

" همه و نه تنها شخص من میدانند که آرسنال نیاز به خرید چند بازیکن دارد تا به رابین ون پرسی کمک کنند و نمایش خوبی در لیگ برتر و جام باشگاههای اروپا داشته باشند . 

" آیا آرسنال این کار را خواهد کرد ؟ ، منچستر سیتی ، لیورپول ، چلسی منچستر یونایتد و تاتنهام ترکیب تیم خود را تقویت خواهند کرد و آرسنال نیز باید این کار را انجام دهد . 

" اجازه دهید از زاویه ی دیگر ببینیم ، آرسنال در حال حاضر یک تیم کاملا غیر قابل پیش بینی با نتایج متفاوت است ، نتیجه بد در میلان و حذف از جام حذفی و سپس نتایج خوب و بردهای خوب . 

پیروز شدن مانند شکست خوردن میتواند یک عادت شود و آرسنال باید به فکر ساختن ترکیب خود باشد . 

" اعتماد به نفس چیز شگف انگیزی است ، مردم انتظار پیروزیهای بیشتری نسبت به شکست دارند . بنابراین وقتی نتایج بد و روند بدی داشته باشید امتیازات انگشت شمار میشوند .

" من به آرسن ونگر ایمان دارم و مطمئن هستم با چند خرید تابستانی میتوان به اوج رسید .. 

چرا که سه شنبه شب نشان دادند چه کارهایی میتوانستند انجام دهند و چه کارهایی میتوانند ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۵۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰