loading
در حال بررسی درخواست شما
ینس لمن: آرسنال باید زیرنظر اونای امری قهرمان لیگ شود
ینس لمن: آرسنال باید زیرنظر اونای امری قهرمان لیگ شود

ینس لمن: آرسنال باید زیرنظر اونای امری قهرمان لیگ شود

ینس لمن، سنگربان اسبق آرسنال می‌گوید برای اینکه از تغییرات بوجود آمده در کادرفنی باشگاه به‌عنوان موفقیت یاد کنیم، توپچی‌ها می‌بایست زیر نظر اونای امری به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند.
 
امری درحالی بعد از ۲۲ سال حضور آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال جایگزین او شد، که توپچی‌ها فصل گذشته را در جایگاه ششم به اتمام رساندند. فصل گذشته ینس لمن هم جزوی از کادر فنی تیم بود اما دگرگونی‌های ایجاد شده در این تابستان، شامل حال او هم شد.
 
وقتی از لمن پرسیده شد که آیا منچسترسیتی درحال تبدیل شدن به قدرت بلامنازع انگلستان است و همانند بایرن مونیخ در بوندسلیگا می‌شود، او به Bild گفت:
 
"فاصله کیفی تیم‌ها به‌اندازه بوندسلیگا نیست.
 
"من پتانسیل بالایی در چلسی می‌بینم، که مائوریسیو ساری را به‌عنوان سرمربی خود برگزیده‌اند. اصولاً، چلسی در سال اول حضور سرمربی جدید فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد. انتظار دارم که به رقابت بر سر قهرمانی بازگردند. لیورپول و تاتنهام هم باید یک روز طعم قهرمانی را بچشند. و باشگاه سابقم آرسنال نیز سرمربی جدیدی دارد و می‌بایست با اونای امری قهرمانی بیاورد.
 
"اگر هدفشان قهرمانی در لیگ نیست، پس این همه تغییرات در باشگاه برای چیست؟ ترکیب آرسنال از دیگر تیم‌ها چیزی کم ندارد."
 
همچنین لمن به‌شکلی غافلگیرکننده به تمجید از تاتنهام پرداخت و آنها را با آرسنال جوان بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ که او هم جزوی از آن بود مقایسه کرد. او در مورد آنها گفت:
 
"اگر برای آرسنال بازی کرده باشید، علاقه چندانی به رقیب سنتی‌شان تاتنهام نخواهید داشت. بااین وجود باید اقرار کنم: آنها اندکی مرا یاد آرسنال 'قدیمی' که در آن بازی می‌کردم می‌اندازند. باوجود تعداد زیادی بازیکن جذاب و جوان. اما تاتنهام و کِین می‌بایست از شرایط فعلی، پیش از آنکه از دست برود، استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد درحال حاضر نمی‌دانند که چگونه باید قهرمانی آورد. اگر می‌خواهید تبدیل به تیم بزرگی ‌شوید باید این را یاد بگیرید."
 
لمن همچنین درمورد دروازه‌بان جدید آرسنال برند لنو صحبت کرده و گفته است که او باید خیلی تلاش کرده و خودش را ثابت کند تا بتواند جایگزین پیتر چک به‌عنوان سنگربان شماره ۱ تیم بشود. او در این زمینه گفت:
 
" برند لنو دروازه‌بان خوبی است و در این مورد تردیدی وجود ندارد. سوال اینجاست: آیا او می‌تواند بیش‌از چیزی که در گذشته به‌نمایش گذاشته است را انجام دهد؟ او باید بیشتر ریسک کرده و به پیشرفت ادامه دهد. می‌تواند اینکار را انجام دهد؟ بسیار عالی، نمی‌تواند؟ آرسنال به‌دنبال دروازه‌بان جدیدی در یکی دو فصل آینده خواهد بود."
 
وقتی از این ملی‌پوش سابق آلمان در مورد هزینه ۶۵ میلیون پوندی لیورپول برای جذب آلیسون بکر پرسیده شد، گفت که این دروازه‌بان برزیلی هنوز خود را بین بهترین دروازه‌بانان دنیا اثبات نکرده است:
 
"آلیسون بدون شک بااستعداد است، اما آن دروازه‌بان کلاس جهانی که انتظار صرف چنین رقمی را برای او دارید نیست. دروازه‌بان های بسیاری را در سطح او می‌شناسم. او هنوز ۲۵ ساله است و کلا ۱۰۰ بازی حرفه‌ای انجام داده است، که ۵۰ تای آنها فصل پیش در رم اتفاق افتاده‌اند.
 
"همیشه برایم جذاب بوده است که ببینم چنین بازیکنانی می‌توانند به سطح جهانی برسند یا نه. باید از خودتان بپرسید که چرا او در ۶ سال بازی حرفه‌ای تنها ۵۰ بازی انجام داده است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۸
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰