loading
در حال بررسی درخواست شما
چهار نکته‌ی کلیدی از اولین بازی پیش‌فصل آرسنال
چهار نکته‌ی کلیدی از اولین بازی پیش‌فصل آرسنال

چهار نکته‌ی کلیدی از اولین بازی پیش‌فصل آرسنال

آرسنال در ساعات اولیه‌ی صبح پنجشنبه، اولین بازی دوستانه‌ی خود را در تور آمریکا آغاز کرد و در یک تقابل تمام لیگ برتری به مصاف بورنموث رفت.

توپچی‌ها خیلی زود به گل رسیدند اما در نهایت با یک گل بسیار بدشانس از آنتوان سمنیو، توسط چری‌ها متوقف شدند.

همانطور که معمولاً در بازی‌های دوستانه اتفاق می‌افتد، بازی در ضربات پنالتی تعیین شد که آرسنال با گل‌های اودگارد، زینچنکو، جورجینیو، ژسوس و کیویور با نتیجه ۵-۴ پیروز شد.

در ادامه به بررسی نکات کلیدی این بازی می‌پردازیم.

فروش بلیت‌ها چندان چشمگیر نبود

اگر بازی را تماشا کرده‌اید، مطمئنا متوجه تعداد نگران‌کننده‌ی صندلی‌های خالی در استادیوم دیگنیتی هلث اسپورتس پارک شده‌اید.

در واقع در این استادیوم ۲۷ هزار نفری کالیفرنیا ۱۴ هزار صندلی خالی وجود داشت - به این معنی که بیش از نیمی از بلیت‌های بازی فروخته نشده است.

این اولین بار نیست که در تور پیش‌فصل لیگ برتر در آمریکا با چنین مشکلی مواجه می‌شویم. گزارش‌ها حاکی از آن است که هنوز ۲۰ هزار بلیت برای بازی حساس آرسنال و منچستر یونایتد فروخته نشده است. افزایش غیرمعقول قیمت بلیت‌ها و کاهش جذابیت این بازی‌های پیش‌فصل در آمریکا، به ویژه پس از میزبانی این کشور در کوپا آمریکا، را می‌توان به عنوان دو دلیل اصلی این آمار فروش ضعیف دانست.

عملکرد درخشان دومینیک سولانکه

دومینیک سولانکه در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ به شدت با آرسنال مرتبط بوده است، بنابراین همانطور که انتظار می‌رفت، هواداران مشتاق بودند عملکرد او را مقابل تیم آینده‌نگارش ببینند.

در نهایت، او عملکرد بسیار خوبی داشت.

این مهاجم شماره ۹ در ۶۴ دقیقه حضور در زمین، مدافعان آرسنال را به شدت تحت فشار قرار داد و با غلبه بر بازیکنانی مانند ایدن هون و یورین تیمبر، چند موقعیت خوب برای خود ایجاد کرد.

با وجود اینکه او نتوانست هیچ یک از موقعیت‌هایش را تبدیل به گل کند، اما نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از هدف آرسنال نشان داد.

درخشش اتان نوانری

یک بازیکن خاص بود که در ساعات اولیه‌ی صبح، هواداران آرسنال را در X هیجان‌زده کرد: اتان نوانری.

جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه که در سال ۲۰۲۲ در سن ۱۶ سالگی به میدان رفته بود، در بازی افتتاحیه‌ی پیش‌فصل در آمریکا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. نوانری توانست دو موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند، اما توانایی او در عبور راحت از بازیکنان حریف بود که هواداران توپچی‌ها را در X به وجد آورد. 

به نظر می‌رسد او آماده است تا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند.

غیبت امیل اسمیت رو

عدم حضور امیل اسمیت رو در بازی مقابل بورنموث ممکن است پایان نزدیک دوران طولانی او در آرسنال را نشان دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این هافبک خلاق با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند به فولهام خواهد پیوست و میکل آرتتا با توضیح دلیل غیبت اسمیت رو از بازی، تقریباً جدایی او را تأیید کرد.

سرمربی آرسنال گفت: "در حال حاضر اتفاقاتی در پشت پرده می‌افتد. تصمیم گرفتیم بهترین کار این است که او را امروز از بازی دور نگه داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۵ ۱۷:۲۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : 90Min
بازدید: ۱۲۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰