loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنانی که بصورت قرضی به آرسنال آمده اند
بازیکنانی که بصورت قرضی به آرسنال آمده اند

بازیکنانی که بصورت قرضی به آرسنال آمده اند

Julio Baptista - جولیو باپتیستا 
 
 
باپتیستا مهاجم تنومند برزیلی در فصل 2006/2007 بصورت قرضی از تیم رئال مادرید به آرسنال آمد . او که دوران موفقی در تیم سویا داشت مورد توجه دو تیم آرسنال و رئال مادرید قرار گرفت . آرسن ونگر به سبک بازی او علاقه ی زیادی داشت اما در نهایت موفق یه جذب او نشد. یکسال بعد ,وقتی شرایط برای باپتیستا در برنابئو خوب پیش نرفت این تیم پیشنهادی مبنی بر معاوضه ی خوزه آنتونیو ریس و جولیو باپتیستا برای یک فصل و امکان دائمی کردن قرارداد منتشر کرد که با موافقت آرسن ونگر و باشگاه آرسنال همراه شد .
 
 
 باپتیستا نتوانست خوب خودش را با فوتبال لیگ جزیره وقف دهد و در 24 بازی برای آرسنال در لیگ جزیره موفق به بثمر رساندن تنها 3 گل شد اگرچه در لیگ کاپ برابر لیورپول و تاتنهام درخشید تا بتواند جایی در ذهن هواداران پیدا کند . در ژانویه و دیدار برابر لیورپول در لیگ کاپ به تنهایی موفق به بثمر رساندن 4 گل شد و یک پنالتی نیزاز دست داد تا آرسنال 6-3 پیروز شود . در نیمه نهایی نیز برابر تاتنهام دوبار موفق به گلزنی شد .
 
تمامی 10 گل باپتیستا برای آرسنال را میتوانید اینجا ببینید .
 
 
عدم موفقیت او در لیگ باعث شد هر دو بازیکن در پایان فصل به باشگاه های خود بازگردند و بند خرید برای این بازیکن فعال نشد .
 
 
 
 
 
Yossi Benayoun - یوسی بنایون
 
یوسی بنایون هافبک و وینگر اسرائیلی تیم چلسی در فصل 2011/12 برای یکسال بصورت قرضی و بدون بند خرید به آرسنال پیوست . با جدایی چندین بازیکن کلیدی آرسنال در تابستان از جمله سسک فابرگاس ، سمیر نصری و گائل کلیچی و کسب 1 امتیاز از سه بازی اول لیگ فشار زیادی بر روی آرسن ونگر احساس میشد و بعد از باخت 8-2 برابر منچستریونایتد چندین بازیکن مانند میکل آرتتا ، آندره سانتوس ، پر مرتساکر ، پارک چو یانگ و یوسی بنایون به ترکیب تیم اضافه شدند.
 
 
بنایون عملکرد خوبی در آرسنال داشت و به تیم برای قرار گرفتن در جایگاه سوم لیگ و ورود به چمپیونزلیگ کمک فراوانی کرد . او در مجموع 25 بازی که برای آرسنال به میدان رفت 6 گل زد و 3 پاس گل داد .
 
 
 
 
 
 
Thierry Henry - تیری هانری
 
بازگشت پادشاه ، تیری هانری در ژانویه 2012 و برای دو ماه از نیویورک رد بولز آمریکا به آرسنال آمد. با تعطیلی لیگ آمریکا هانری به لندن آمده بود و همراه با تیم تمرین میکرد بعد از مدتی خبر از توافق دو باشگاه برای انتقال قرضی تیری هانری تا آخر فوریه به مدت دو ماه منتشر شد. با توجه به رفتن ژروینهو به جام ملت های آفریقا حضور هانری میتوانست به تیم کمک کند .
 
 
صحبت های تیری هانری  پس از پیوستن به آرسنال  بصورت قرضی : هر وقت حرف از آرسنال میشود قلبم شروع به تپش میکند و راه را به من نشان میدهد .قبلا گفته بودم دیگر به اروپا باز نمیگردم اما وقتی آرسنال مرا خواست نتوانستم بگویم نه . من به تیم بازنگشته ام که نقش یک قهرمان را بازی کنم یا چیزی را به کسی ثابت کنم ، فقط آمده ام که کمک کنم . میدانم که باید روی نیمکت به عنوان یار ذخیره بنشینم و مشکلی ندارم .اگر حتی چند ثانیه فرصت بازی داشته باشم میخواهم که کمک کنم . اگر هم به من بازی نرسید سعی میکنم در رختکن تجربیاتم را با بازیکنان در میان بگذارم .
 
 
تیری هانری در مجموع حدود 2 ماه حضورش در آرسنال توانست در 7 بازی سه گل به ثمر برساند تا آمار کلی گلزنی او به  228 گل در 377 بازی برای آرسنال در تمامی رقابت ها برسد .
 
 
 
 
 
 
Kim Kallstrom - کیم کالستروم
 
کیم کالستروم 31 ساله هافبک با تجربه سوئدی تیم اسپارتاک مسکو در نیم فصل 2013/14 تا پایان فصل به جمع توپچی ها اضافه شد . اضافه شدن کالستروم به تیم همراه با شایعات زیادی همراه شد به گفته چندین خبرگزاری از وی تست پزشکی گرفته نشده بود و بعد از عقد قرارداد مشخص شد از ناحیه کمر مصدومیت دارد . بیش تر از 6 هفته طول کشید تا کیم آماده بازی برای آرسنال شود و بالاخره در دومین بازیش برای تیم موفق شد در نیمه نهایی جام حذفی برای آرسنال از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا به نوعی در قهرمانی تیم در جام حذفی مفید باشد .
 
 
 
 
 
 
Emiliano Viviano - امیلیانو ویویانو
 
امیلیانو ویویانو در ابتدای فصل 2013/14 از تیم دسته دومی پالرمو در لیگ ایتالیا به صورت قرضی با بند خرید اختیاری در پایان فصل به آرسنال پیوست . نکته ی قابل توجه در انتقال قرضی این بازیکن مبلغ پرداختی عجیب آرسنال برای اوست که برای یک فصل 1 میلیون پوند به این باشگاه پرداخت کرده است . ویویانوی 27 ساله به عنوان دروازبان جدید به باشگاه اضافه شد تا شزنی و فابیانسکی را به چالش بکشد اما در کمال تعجب پس از مدتی این بازیکن جدید به دروازبان سوم تیم تبدیل شد و در نهایت بدون انجام حتی یک دقیقه بازی برای آرسنال در پایان فصل تیم را ترک کرد .
 
 
 
 
 
 
Denis Suarez - دنیس سوارز
 
دنیس سوارز هافبک و وینگر 25 ساله ی بارسلونا در نیم فصل 2018/19 تا پایان فصل همراه با بند خرید اختیاری به آرسنال پیوست . سوارز که سابقه ی همکاری با اونای امری در تیم سویا را دارد همراه با این تیم قهرمان لیگ اروپا شده است . سوارز فوتبال پایه اش را در تیم منچسترسیتی آغاز کرده است و میتوان گفت حال برگشته تا کار نیمه تمامش را در لیگ جزیره تمام کند . جالب است بدانید اگر آرسنال بند خرید حدود 20 میلیون پوندی دنیس سوارز را در پایان فصل فعال کند ، از این معامله حدود 4 میلیون پوند سود نصیب باشگاه منچستر سیتی خواهد شد.
 
 
باشگاه منچستر سیتی در زمان فروش این بازیکن به بارسلونا بندی در قراردادش قرار داد که باید 20 درصد از سهم فروش این بازیکن نصیب منچستر سیتی شود .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران
بازدید: ۴,۲۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰