loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به دنبال ستاره ی جوان پرتقال
آرسنال به دنبال ستاره ی جوان پرتقال

آرسنال به دنبال ستاره ی جوان پرتقال

به نقل از رسانه های اسپانیایی آرسنال به صورت واضح به دنبال خرید گونزالو گوودز از پاریس سنت ژرمن است، او ژانویه گذشته از بنفیکا به پاریس سنت ژرمن پیوست. تا پیش از انتقال قرضی به والنسیا تنها ۱۳ بازی در لیگ یک برای پاریسی ها انجام داده بود.

طبق گزارش مارکا، پاریس سنت ژرمن به دنبال این است که این بازیکن و دیگر بازیکنان خود را برای رهایی از فشارهایی که یوفا از موضع فیرپلی مالی به آنها وارد میکند به فروش برساند، فشارهایی که پس از پیوستن نیمار و کیلیان ام باپه آغاز شد، این نشریه اسپانیایی از آرسنال به عنوان مهم ترین مشتری او نام برده است.

قرارداد گوودز با پاریس سنت ژرمن در پایان فصل ۲۰۱۷/۱۸ به پایان خواهد رسید، پدر او ماه پیش گفته بود که گونزالو میتواند در والنسیا برای یک سال دیگر بماند. او گفت که آرزو و خواسته ی هر بازیکن بازی کردن در بهترین فضاها و باشگاه ها است، در والنسیا گونزالو تنها نیاز دارد که در لیگ قهرمانان بازی کند و احساس خوب نسبت به این موضوع وجود دارد، او باشگاه و شهر را دوست دارد و این دلیل خوبی است تا یک سال دیگر در اینجا بماند.

در حال حاضر فکر میکنم که بازگشت به پاریس برای پسرم سخت باشد چرا که اکنون بازیکنان مستعد زیادی در ترکیب و نیمکت پاریس هستند و پسرم هنوز در حال کسب تجربه است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Marca
بازدید: ۱,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰