loading
در حال بررسی درخواست شما
هواداران خواهان گذر از آرسن ونگر هستند
هواداران خواهان گذر از آرسن ونگر هستند

هواداران خواهان گذر از آرسن ونگر هستند

اعضای AST پس از باخت ۲-۱ آرسنال به برایتون در روز دوشنبه در لندن جلسه ای را در محل اجلاس خود برگزار کردند. قبل از جلسه، نظر هر عضو به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و از آنها پرسیده شد که آیا آنها از ونگر پس از فصل ۲۰۱۷/۱۸ پشتیبانی خواهند کرد یا خیر؟
هشتاد و هشت درصد از کسانی که پاسخ دادند، علیه ونگر رای دادند و خواهان تعویض سرمربی در پایان فصل شدند. پنج درصد آراء ممتنع بودند، در حالی که هفت درصد دیگر معتقد بودند که ونگر می بایست خود تصمیم بگیرد چه زمانی برای ترک باشگاه مناسب است.  AST بیش از ۱۰۰۰ عضو دارد که ۴۵۰ نفر از آنها در این نظرسنجی شرکت دارند.

نایجل فیلیپس، سخنگوی AST، در گفتگو با اسکای اسپرت گفت:"ما دیگر نمی توانیم کار را با ونگر ادامه دهیم. شاید دیگر زمان تغییر است و قطعا هیئت مدیره و مالک باید این را درک کنند. او (ونگر) مثل یک مرد ناامید شده است. "
نمایندگان AST در یک نشست خصوصی با مدیر اجرایی ایوان گازیدیس در روز یکشنبه هفته آینده نتایج نظرسنجی را در میان خواهند گذاشت و آنها را بررسی خواهند کرد.همچنین باید به این موضوع ارشاره کرد که آرسنال در خواست اسکای اسپورت را برای یک نظر سنجی عمومی نپذیرفته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰