loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاداتی که ونگر رد کرد تا توپچی بماند
پیشنهاداتی که ونگر رد کرد تا توپچی بماند

پیشنهاداتی که ونگر رد کرد تا توپچی بماند


2001/02 منچستر یونایتد
 رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه منچستر یونایتد مارتین ادواردز پس از اینکه فرگوسن گفت میخواهد بازنشسته شود تلاش کرد تا آرسن ونگر را متقاعد کند به اولدترافورد برود .


2004-2006-2009 رئال ‌مادرید
فلورنتینو پرز سه بار تلاش کرد که آرسن ونگر را متقاعد کند به این تیم برود ، آرسن ونگر در جواب علاقه ی باشگاه مادریدی گفت : در وضعیت معمولی همچین پیشنهادی را رد نمیکنم اما من واقعا آرسنال را دوست دارم و در اینجا احساس خوبی دارم . من تلاش میکنم تا آرسنال را باشگاه بهتری کنم و به کاری که میخواهم انجام بدهم ایمان دارم .من میتوانم در رئال‌ مادرید حقوق بیشتری دریافت کنم اما در سنی که من هستم احترام از پول واجب تر است .


1995-2009 بایرن مونیخ
پس از اخراج یورگن کلینزمن از بایرن مونیخ در سال ۲۰۰۹ آرسن ونگر اصلی ترین گزینه برای جانشینی او بود .


2009 منچستر سیتی
در چند سال اول ثروتمند شدن منچستر سیتی و آمدن بازیکنانی همچون روبینیو ، این باشگاه قصد داشت یک مربی بزرگ را هم جذب کند و آرسن ونگر را مد نظر داشت اما او این پیشنهاد را رد کرد .


2011-2012-2014 پاریس سنت ژرمن
آسن ونگر در خصوص رد پیشنهاد سرمربی گری پاریس سنت ژرمن گفت : من دوست دارم به پاریس برگردم ، من این شهر و کشور را دوست دارم زیرا محل تولد من هست . من مالک  باشگاه را خوب میشناسم اما دوست دارم در آرسنال بمانم و به این تیم وفادار هستم  زیرا فکر میکنم آرسنال باشگاهی است که کیفیت لازم را دارد . دلیل رد پیشنهاد پاریس سنت ژرمن این است .


2006-2014 تیم ملی انگلستان
پس از یورو ۲۰۱۶ و اخراج روی هاجسون ونگر از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی انگلستان بود اما او با رد کردن این پیشنهاد اینگونه پاسخ داد .بله تیم ملی انگلستان به من علاقه مند است اما من با آرسنال قرارداد دارم و به آن پایبند هستم .من هنوز یکسال با آرسنال قرارداد دارم پس در دسترس نیستم .به گفته ی نزدیکان آرسن ونگر او معتقد بود یک خارجی نباید سرمربی گری تیم ملی انگلستان را بر عهده بگیرد .


2017 سرمربی‌گری در کشور چین
آرسن ونگر پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی که او را تبدیل به گرانترین مربی دنیا می کرد را رد کرد ، این پیشنهاد دو برابر دستمزدی است که پپ گواردیولا در منچسترسیتی می گیرد . در نهایت ونگر قرارداد دو ساله ی جدیدی را با باشگاه آرسنال به امضا رسانید .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰