loading
در حال بررسی درخواست شما
متیو دبوشی: در ژانویه آرسنال را ترک میکنم!
متیو دبوشی: در ژانویه آرسنال را ترک میکنم!

متیو دبوشی: در ژانویه آرسنال را ترک میکنم!

دبوشی که سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از بهترین دفاع راست های لیگ از نیوکاسل به آرسنال آمد پس از مصدومیت دیگر فرصت بازی پیدا نکرد و هکتور بلرین به خوبی جای او را پر کرد.

تا اینکه امسال در رقابت های یورولیگ به بازی گرفته شد و پس از چند عملکرد خوب حالا برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر آماده است آرسنال را ترک کند.
متیو درباره ی این موضوع گفت:"من میخواهم از آرسنال بروم تا چالش جدیدی را تجربه کنم، این حقیقت که در چند باز اخیر خوب بازی کردم میتواند به من فرصت بازی مداوم را بدهد."

دبوشی هدف اصلیش بازگشت به لیگ فرانسه است، با اینکه در سال ۲۰۱۶ و بعد از انتقال قرضی به بوردو فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما امیدوار است تیم نیس فرانسه مانند پارسال برای جذب او اقدام کند و آرسنال نیز آماده است تا او را بفروش برساند.

دبوشی در ادامه گفت:"هنوز نمیدانم چرا انتقالم به تیم نیس انجام نشد، همه چیز خوب پیش رفت.با مدیر باشگاه و سرمربی تیم نیس دیدار داشتم و به نظر میرسید به توافق رسیده ایم، حتی چند تست پزشکی را نیز پشت سر گذاشتم اما نمیدانم چرا آن انتقال انجام نشد. من خیلی ناامید و ناراحت شدم اما سعی کردم قوی باشم و از این ماجرا عبور کنم، خوشحالم که با ماندنم در آرسنال توانستم دوباره در سطح بالای فوتبال بازی کنم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ESPN
بازدید: ۳,۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰