loading
در حال بررسی درخواست شما
مدیر برنامه های سانچز در شهر منچستر!
مدیر برنامه های سانچز در شهر منچستر!

مدیر برنامه های سانچز در شهر منچستر!

مدیر برنامه های الکسیس سانچز به منچستر سفر کرده است تا در مذاکرات به تیم آبی پوش این شهر شرایطی را برای عقد قرارداد در ژانویه بر سر انتقال این بازیکن فراهم کند.

قرارداد سانچز ۲۹ ساله تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و او پس از آن میتواند بعنوان بازیکن آزاد قرارداد هایی را با تیمهای دیگر به ثبت برساند.او در بازی مقابل پالاس دو بار و به فاصله کم گلزنی کرد تا عامل اصلی برد تیمش باشد ولی گروهی از بازیکنان در شادی او پس از گل شرکت نکردند.

لورنت کوشیلنی اما زمانی که این قضیه را دید خودش شخصا به استقبال الکسیس رفت تا به نوعی کار هم تیمی هایش را جبران کرده باشد و همچنین حامی اتحاد در تیم باشد.به نقل از گل فرناندو که مدیر برنامه های الکسیس است طی تماسی که با مسئولان منچسترسیتی داشته است سعی کرده تا آنها را برای عقد قرارداد شش ماه پیش از پایان قرارداد سانچز با آرسنال متقاعد کند.مچستر سیتی که این روزها درحال رکورد شکنی های پیاپی است و روند خوب خودش را حفظ کرده است، مایل است تا پایان قرارداد سانچز صبر کند و سپس او را در تابستان بصورت بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.سانچز اخیرا قوانین باشگاه را نیز به گونه ای نقض کرده است. طبق گزارشات گل وقتی که بازیکنان و مربی در لندن بودند او به شیلی رفته بود تا کریسمس را پیش خانواده خود بگذراند. البته برخی منابع خبر داده اند که ونگر اجازه این کار را به او داده است.

او از راه پاریس به لندن برگشت تا برای چند ساعت شایعاتی مبنی بر مذاکرات او با تیم پایتخت نشین فرانسه قوت بگیرد ولی این شایعات با شفاف سازی آرسن ونگر در رابطه با دلیل سفر او به خارج از لندن رنگ باخت.منچستر سیتی اکنون به فکر پرکردن فضاهای خالی و ترمیم نقاط ضعف تیمش است. آنها در این برهه زمانی بیش از جذب یک مهاجم به جذب یک مدافع فکر میکنند و اهداف آنها نیز مدافع سوسیداد مارتینز و همچنین جانی اوانز از وست برومویچ است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۱,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰