loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: رفتن به جام جهانی خاص خواهد بود
اوکس: رفتن به جام جهانی خاص خواهد بود

اوکس: رفتن به جام جهانی خاص خواهد بود


هافبک ملی پوش آرسنال پس از گذراندن مصدومیت بلند مدتی که از ناحیه زانو داشت این هفته به تمرینات کامل تیم بازگشت.

اگرچه اولویت او به دست آوردن بهترین فرمش برای کمک به آرسنال در ماه های آینده است اما امیدوار است که عملکردش به اندازه کافی تاثیر گذار باشد تا برای جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شود.

" به عنوان یک پسر جوان درحال رشد که مسابقات فوتبال و جام جهانی را تماشا می کند این اولین جام جهانی خواهد بود که می توانم در آن بازی کنم.

" واضح است که رفتن به یورو برایم یک تجربه شگفت انگیز بود و این شخصاً برای من یک دستاورد بزرگ است، به خصوص برای یک پسر ۱۸ ساله. واقعاً خاص بود.

" اما جام جهانی همیشه کمی خاص تر است چرا که در سطح جهانی برگزار می شود. اگر بتوانم انتخاب شوم و به برزیل بروم این تحقق یک رویا خواهد بود و چیزی است که قطعاً برایش تلاش می کنم.

" اگرچه در حال حاضر تمرکز من فقط روی بازگشت و حول تیم آرسنال و کمک به خودمان با عملکردی خوب در این فصل است اما همانطور که اشاره کردید رفتن به جام جهانی قطعاً چیزی است که می خواهم به آن دست یابم."

اوکسلید چمبرلین در دیدار دوستانه انگلیس و برزیل در ماه جون که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید موفق به گلزنی شد و او می گوید این مسابقه برایش تجربه ای فراموش نکردنی بوده است.

" کمی رویایی بود، تا پایان بازی واقعاً باورم نمی شد و شاید حتی پس از آن؛ زیرا من درست از روی نیمکت به زمین آمدم و واقعاً همچین احساسی نداشتم که این طور با بازی کنار بیایم.

" گاهی اوقات وقتی از روی نیمکت به زمین می آیید ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان می برد تا کاملاً در بازی جا بیافتید. نمی دانم پس از اینکه به زمین آمدم و گل زدم چقدر طول کشید اما احساس کردم خیلی زود اتفاق افتاد. بنابراین من هنوز در حال کنار آمدن و جا افتادن با ورودم به زمین و انجام کارم بودم و سپس ناگهان آن گل به ثمر رسید و تاثیر زود هنگامی داشتم.

" داشتم خوشحالی می کردم و سپس متوجه نشدم چرا دارم خوشحالی می کنم! این یک تجربه رویایی و فوق العاده بود اما قطعاً تجربه ای بود که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد، حضور در ورزشگاه و بازی مقابل تیمی چون برزیل که میزبان جام جهانی آینده است. واقعاً لحظه خوشایندی بود.

" این قطعاً برای من الهام بخش است که اطمینان حاصل کنم می توانم بار دیگر برای انجام چند تا از آن حرکات برزیلی دیگر به آنجا برگردم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰