loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون از شکل گیری هسته انگلیسی خوشحال است
جنکینسون از شکل گیری هسته انگلیسی خوشحال است

جنکینسون از شکل گیری هسته انگلیسی خوشحال است


مدافع 20 ساله توپچی ها به همراه چهار هم تیمی جوانش قرارداد جدید و بلند مدتی با باشگاه ثبت کردند و اکنون می گوید از اینکه می تواند بخشی از آینده بلند مدت و بخشی از ستون آن باشد هیجان زده است.

" بدیهی است که واقعا خوشحال باشم. من آینده ام را در این باشگاه فوتبال می بینم و خوشحالم که آن ها نیز همین نگرش را درمورد من دارند.

" تمدید قرارداد تعهد مرا نشان داد که باشگاه همواره می تواند به من اعتماد داشته باشد اما این تعهد بزرگی از طرف آن ها نیز بود.
مردم در اینجا به وضوح مرا باور دارند و اکنون برای اثبات اینکه آن ها درست فکر می کنند باید مطمئن شوم."

جنیکینسون که 18 ماه قبل از چارلتون اتلتیک به توپچی ها پیوست اذعان می کند در طول آن دوره یک ماجراجویی داشته تا به اینجا رسیده است.

" بدیهی است که از پیشرفتم طی 18 ماه اخیر راضی هستم. البته در طول این راه با فراز و نشیب هایی نیز مواجه شده ام و باید به سختی کار می کردم اما از جایی که اکنون در آن حضور دارم راضی هستم و از امضای قرارداد جدیدم بسیار خوشحالم.

" در حال حاضر در تمام روزهایی که می آیند باید به سختی تلاش و تمرین کنم."

در کنار جنکینسون، چهار جوان بریتانیایی دیگر توپچی ها یعنی جک ویلشر، الکس اوکسلید چمبرلین، کیرون گیبس و آرون رمزی نیز قرارداد هایی جدیدی با باشگاه امضا کردند.

" مساله مهمی که از این واقعیت وجود دارد این است که همه ما پسرانی بریتانیایی هستیم و این عالی است. بازیکنانی که هم زمان با من قراردادهایشان را تمدید کردند همگی بازیکنان جوان بسیار خوب و از دوستان صمیمی من هستند.

" من نه تنها برای خودم بلکه برای سایرین نیز خوشحالم، این به طور کلی برای باشگاه و همچنین بازیکنان نیز عالی است. ما می خواهیم بهترین عملکردمان را در بازی ها ارائه دهیم و باور داریم در اینجا می توانیم این موضوع را محقق سازیم."

از نظر کارل ایجاد بخشی از تیم بر پایه هسته انگلیسی نکته بسیار مثبتی است.

" ما باشگاهی انگلیسی هستیم و فکر می کنم هسته اصلی تیم باید منعکس کننده آن باشد. به همین دلیل از اینکه سایر بچه ها در کنار من قراردادهایشان را تمدید کردند خوشحالم.

" آرسنال سیستم استعدادیابی گسترده ای دارد که می تواند بازیکنان فوق العاده را از سایر کشورها انتخاب کند و این همواره برقرار خواهد بود اما فکر می کنم داشتن هسته ای انگلیسی فوق العاده و شایسته است. این چیزی است که هواداران انگلیسی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰