loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون: امتیازات زیادی باقی مانده است
جنکینسون: امتیازات زیادی باقی مانده است

جنکینسون: امتیازات زیادی باقی مانده است


مدافع راست توپچی ها عملکرد خوبی در وایت هارتلین داشت ولی در حالی که نیمه اول در کنترل توپچی ها بود آنها در اواخر نیمه در فاصله ای خیلی کم با دو گل گرت بیل و آرون لنون غافلگیر شدند.

ضربه سر مرتساکر در ابتدای نیمه دوم امید را به اردوی شاگردان ونگر بازگرداند ولی آنها نتوانستند در ادامه بازی گل تساوی را به ثمر برسانند تا فاصله دو تیم در جدول به 7 امتیاز افزایش پیدا کند، آرسنال همچنین 5 امتیاز کمتر از چلسی دارد.

کارل جنکینسون پس از بازی گفت:

" راستش خیلی ناراحت هستم. احساس نمی کنم که شایسته باخت در این بازی بودیم. ما فرصتهایی را داشتیم و همچنین تیم توانایی این را داشت که در این بازی پیروز شود ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد.

" فکر می کنم بخش زیادی از بازی دست ما بود. در بعضی زمانهای بازی به شدت روی آنها فشار آوردیم و آنها به هیچ وجه خطرناک نبودند. به نظرم از کناره ها خوب استفاده کردیم و توپ را به کناره ها می آوردیم و روی محوطه جریمه ارسال می کردیم ولی خب قرار نبود این کارها نتیجه بدهد.

" از اهمیت دربی آگاه هستم. در گذشته ما همیشه با این تفکر به اینجا می آمدیم که بهترین بازی خود را انجام دهیم ولی امروز روز ما نبود. ما آنها را در خانه شکست دادیم و آنها نیز ما را در خانه خودشان شکست دادند ولی اینکه حداقل نتوانستیم یک امتیاز بگیریم واقعاً نا امید کننده است."

بازی بعدی آرسنال در لیگ دو هفته دیگر در خانه سوانزی است و چلسی و تاتنهام می توانند در این مدت فاصله خود با آرسنال را بیشتر نیز بکنند ولی جنکینسون این نکته را یادآوری می کند که توپچی ها فصل گذشته توانستند 10 امتیاز کمتر را جبران کنند و در نهایت تیم سوم لیگ شوند.

" 10 بازی دیگر داریم و این یعنی هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است. فکر می کنم در یکی دو روز آینده این شکست را از ذهن بیرون می کنیم و روی این نکته تمرکز می کنیم که ما قبلاً توانستیم این فاصله امتیازی را جبران کنیم پس باز هم می توانیم.

" ما خوشبین خواهیم بود و به رقابت باز خواهیم گشت. تاتنهام رقیب ماست ولی ما این بازی را پشت سر خواهیم گذاشت و به آینده خوشبین خواهیم بود. فقط باید خودمان را برای نبرد آماده کنیم چون کمترین خواسته ما حضور در جمع چهار تیم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰