loading
در حال بررسی درخواست شما
خوشحالی پولدی از بازگشت به میادین
خوشحالی پولدی از بازگشت به میادین

خوشحالی پولدی از بازگشت به میادین


ملی پوش آلمانی توپچی ها در پیروزی ۱-۳ تیمش مقابل وستهام پاس گل دوم را برای تئو ولکات مهیا کرد و سپس با شوتی زیبا گل سوم را به ثمر رساند

اگرچه این فصل برای این مهاجم ۲۸ ساله با توجه به مشکلی که از ناحیه همسترینگ پیدا کرده بود دشوار بوده اما او اکنون آماده است تا نقش مهمی برای آرسنال ایفا کند.

پولدی پس از پیروزی توپچی ها مقابل وستهام گفت: " برای مدت طولانی دور از میادین بوده ام؛ برای چهار ماه و آسان نبود. تا به حال هرگز مصدومیت عضلانی نداشته ام بنابراین تجربه جدیدی بود. یک مصدومیت همسترینگ بود و بهبودی این نوع مصدومیت به زمان زیادی نیاز دارد.

" هر صبح به [ سالن ] می آیید، درمان را دارید، برای کسب آمادگی سخت کار می کنید درحالی که سایرین بیرون در حال کار کردن هستند، این از نظر ذهنی آسان نیست.

" تماشای مسابقات زمانی که روی نیمکت می نشینید یا در خانه روی تخت آسان نیست، احساس واقعی با تیم و در رختکن بودن را ندارید اما این مسیری است که در فوتبال جریان دارد بنابراین از بازگشت بی نهایت خوشحالم.

" کسب سه امتیاز در اینجا مهم بود؛ زیرا در چند بازی اخیر ما مساوی یا باخت به دست آورده بودیم و همیشه زمانی که یک پاس گل می دهید یا گل می زنید خوشحال می شوید.

" به خاطر دارم که فصل قبل مصدومان و مشکلات زیادی داشتیم، اکنون فقط یکی دو مصدوم داریم و این خوب است. سه امتیاز کسب کردیم و همچنین این یک دربی بود بنابراین از این لحاظ برای هواداران خوشایند بود.

" در حال حاضر تمام بازی ها مهم هستند، هر بازی درمورد ۳ امتیاز است، ما در صدر قرار داریم و می خواهیم در آنجا بمانیم، آسان نیست؛ چرا که پنج یا شش تیم وجود دارند که همه در این فصل قدرتمند هستند اما ما هم تیم قدرتمندی داریم و مبارزه خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰