loading
در حال بررسی درخواست شما
دبوشی: فصل آینده برای قهرمانی خواهیم جنگید
دبوشی: فصل آینده برای قهرمانی خواهیم جنگید

دبوشی: فصل آینده برای قهرمانی خواهیم جنگید

 

توپچی ها با بردن 18 بازی از 22 بازی خود از ابتدای سال 2015 تیم آماده امسال در لیگ بوده اند.   
 
او در گفت و گو با Arsenal Player گفت: "باور دارم که می توانیم برای قهرمانی [فصل آینده] رقابت کنیم. هر باشگاه بزرگی می خواهد آن را فتح کند. آرسنال یک باشگاه بزرگ است و مسلما این هدفی برای تمام ماست." شروع آرام آرسنال در ایتدای لیگ، آن ها را از تیم قهرمان یعنی چلسی خیلی عقب انداخت، اما دبوشی مطمئن است که تیم می تواند فرم خوبش را در فصل آینده نیز ادامه دهد. 
 
آغاز زندگی دبوشی در لندن کمی ناامیدکننده بود اما او امیدوار است که پس از بازگشتش از مصدومیت در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل ردینگ بتواند فصل را به خوبی به پایان برساند.
 
او اذعان داشت: "فصل سختی برای من بود. دو بار مصدوم شدم و دو جراحی انجام دادم، یکی روی زانو و دیگری روی قوزک. این مایه ناراحتی بود چون احساس خیلی خوبی در تیم داشتم. فکر می کنم فصل را خوب شروع کرده بودم به همین خاطر کنار آمدن با 6 ماه خانه نشینی سخت بود."
 
"وقتی که فصلی جدید را در یک باشگاه جدید شروع می کنید، می خواهید نشان بدهید که واقعا چه کاره هستید. فکر می کردم دوران سختی گدشته است و می توانم توانایی هایم را نشان بدهم. متاسفانه تنها چند هفته بعد دچار مصدومیت شانه شدم و کنار آمدن با آن برایم دشوار بود."
 
"اما تعداد بازیکنان زیاد فرانسوی تیم باعث شد به سرعت در تیم جا بیفتم. خصوصا کسانی که در تیم ملی با آن ها همبازی بودم. این یک مزیت بود و آن ها بسیار به من کمک کردند."
 
"درست است که هنوز فصل تمام نشده اما تا اینجا فصل خوبی بوده است. بازی های زیادی را برده و نتایج خوب زیادی کسب کرده ایم. سخت امیدوارم که بتوانیم تا انتها این روند را ادامه بدهیم و اگر این کار را بکنیم در انتها خواهیم گفت که فصل خوبی داشته ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۸
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰