loading
در حال بررسی درخواست شما
دفاع دیوید دین از سیاستهای ونگر
دفاع دیوید دین از سیاستهای ونگر

دفاع دیوید دین از سیاستهای ونگر

این مربی فرانسوی به جای خرید بازیکنان گران قیمت،بازیکنان جوان را به بازیکنانی در سطح جهانی تبدیل میکند و دین معتقد است این کار او یک هنر است.

دین در برنامه Footballers’ Football Show شرکت کرد و معتقد است ونگر همواره به سختی در حال کار کردن است و از تفاوتهای فوتبال نسبت به زمانیکه او در آرسنال بود صحبت میکند.

دین میگوید:"زمانیکه من آنجا بودم،همیشه رقابت بین آرسنال و منچستر یونایتد بود.در حال حاضر شما میبینید سیتی،چلسی و تاتنهام و تا حدودی اورتون نیز در این رقابت حضور دارند.در چند مرحله لیورپول نیز تجدید حیات میکند و این نشاندهنده بسیار رقابتی بودن این لیگ است."

دین در پاسخ به این موضوع که آیا تنها در بین چهار تیم بودن برای باشگاهی به قدمت آرسنال کافی است؟ترجیح میدهد توجهات را به دشوار شدن سطح لیگ برتر و بالا رفتن استاندارهای آن از سال 2004 به بعد معطوف کند.

"برای من دشوار است که بگویم.این یک وضعیت حساس است.وقتی شما برنده جامها میشوید و زمانیکه شما هوادارانی دارید که 49 بازی بدون شکست تیم را به خاطر دارند.در حال حاضر به موفقیت رسیدن کار بسیار سختی است.همه آن بازیکنان کلاس جهانی کجا هستند؟

"روزی در برزیل بودم و یک ناهار بسیار خوب با گیلبرتو سیلوا که مردی بسیار بسیار درستی است خوردم.من به او گفتم،در تیم شکست ناپذیر شما به چه چیزی فکر میکردید؟او گفت:زمانیکه ما به داخل زمین میرفتیم به این فکر نمیکردیم که به زمین میرویم و شکست میخوریم، فراتر از آن این بود که تیم حریف هم فکر نمیکرد که برنده بازی خواهد بود.


"امروز این یک داستان متفاوت است،شما خارج از اینجا تیمهای قدرتمندی دارید.آرسن کارش را در بهترین سطح انجام میدهد.،من او را به خوبی میشناسم و شما میتوانید این را تصور کنید. من می دانم که او به سختی تلاش میکند، او بیش از همیشه روی کسب موفقیت برای باشگاه فوتبال آرسنال تمرکز کرده است.

"او تنها میتواند بهترین کار را انجام دهد و بهترین را انجام میدهد.اینکه او بازیکنان خوبی پرورش داده یک داستان دیگر است،اما من میدانم او واقعا به سختی کار میکند.او حتی از زمانی که برای آرسنال جام بدست می آورد متمرکز تر است.

"او باشگاه را دگرگون کرده است.شما این موضوع را زمانی متوجه میشوید که به چگونگی امکانات تمرینی،استادیوم شگفت انگیز و ترکیب تیم نگاه میکنید.آنها ترکیب خوبی دارند،اما آیا این ترکیب به اندازه کافی برای بردن جام خوب است یک داستان دیگری است.این قابل گفتگو است و این چیزی است که هواداران همیشه و در هرجایی در مورد آن صحبت میکنند.همه ما نظراتی داریم."

دین در پاسخ به این سوال که چرا ونگر زمانیکه پول در دسترس دارد آن را در بازار هزینه نمیکند،تاکید میکند که این فلسفه دوستش است و یکی از ویژگیهای او این است که میخواهد نگرشش را همیشه در بازار نقل و انتقالات دیکته کند.

"اولا،در خرید بازیکنان بزرگ تنها یک چیز برای شما تضمین میشود و آن دستمزد بزرگی است که باید به او بدهید.دوما آرسن ونگر به عنوان یک فرد،یکی از بزرگترین مهارتهایش،معلمی است.

"او یک بازیکن متوسط را به یک بازیکن خوب تبدیل میکند،بازیکن خوب را به یک بازیکن خیلی خوب و بازیکن خیلی خوب را به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل میکند.او بازیکنانی مثل،آنلکا،فابرگاس،ویرا،هانری را از یک بازیکن گمنام به بازیکنانی در سطح جهانی تبدیل کرد و این یک هنر است.

"خرید بازیکنانی حاضر و آماده با30 و 40 و 50 میلیون پوند؟ هر کسی میتواند این کار را انجام دهد. اما آنها کار میکنند، آنها به ترکیبشان وفادار هستند و می خواهند در کنار هم خوب کار کنند.

"فروش بازیکنان در اوج یک داستان متفاوت است، که من قبول دارم. ولی این به بازیکنانی که با جدایی آنها پله های ترقی را طی می کنند و نقش مهمتری در تیم می گیرند هم بستگی دارد.

"این باعث شرمندگی است.هواداران نمیخواهند بازیکنان کلاس جهانی تیم را ترک کنند. در نقطه مقابل شما باید به قضاوت و تصمیم آرسن احترام بگذارید، او می داند چه بازیکنی قرار است جای خالی بازیکن جدا شده را پر کند.

"چه کسی فکر میکرد جک ویلشر به جوانی قابل توجه تبدیل میشود؟لیام بریدی در حال انجام کار بزرگی است با طرح پرورش جوانان که استعدادهای آینده را پیدا میکند.مطمئن باشید آکادمی به خوبی در حال انجام کارش است و در آینده استعدادهای خوبی وجود خواهند داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : news.arseblog.com
بازدید: ۱,۸۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰