loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس: این فصل باید یک جام را فتح کنیم
سانتوس: این فصل باید یک جام را فتح کنیم

سانتوس: این فصل باید یک جام را فتح کنیم


آخرین باری که توپچی ها موفق به کسب جام شدند به قهرمانی آن ها در جام حذفی سال 2005 برمی گردد اما با این وجود آرسن ونگر ماه گذشته در گردهمایی سالیانه با هوداران صعود به لیگ قهرمانان را در اولویت قرار داده بود.

با این حال مدافع برزیلی آرسنال معتقد است کسب یک جام در این فصل می تواند به هواداران نشان دهد که اکنون هفت سال بدشانسی به پایان رسیده است.

سانتوس می گوید: " امسال به هر قیمتی باید یک جام را فتح کنیم و مهم نیست کدام باشد. این چیزی است که هواداران از ما انتظار دارند.

" باید هر روز بهتر شویم، برای داشتن شانسی به منظور بازی کردن به سخت کوشی ادامه دهیم، تیم تا به حال چندین مشکل داشته؛ چرا که بازیکنان جدید زیادی داریم و در حال تلاش برای یافتن شخصیت و هویت خود هستیم."

این مدافع 29 ساله اوایل همین ماه در جریان دیدار آرسنال مقابل منچستر پس از تعویض پیراهنش با رابین ونپرسی با سیل انتقادات مواجه شد و سپس در مصاحبه ای اختصاصی از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد. سانتوس تاکید می کند هرگز تصور نمی کرده است که این موضوع تا این حد دردسر ساز شود.

" مطمئنا تمام بازیکنان پیراهن هایشان را با هم معاوضه می کنند. هرگز تصور نمی کردم این مساله چنین سر و صدایی به پا کند. من از هواداران آرسنال عذرخواهی کرده ام."

سانتوس در پاسخ به این سوال که آیا احساس می کند آینده ای در آرسنال دارد یا نه اظهار داشت با وجود داشتن پیشنهادهایی از کشورهای دیگر تلاش می کند تا پایان قراردادش در اینجا بماند.

" پست من دفاع چپ است اما اگر مربی تصمیم بگیرد از من در پست دیگری استفاده کند از هر راهی که لازم باشد به تیم کمک خواهم کرد. آرسن ونگر مربی و معلم بزرگی است و او را به عنوان مربی در کنار خود داشتن لذت بخش است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal / en
بازدید: ۶۷۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰