loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی مشتاق برای دیدار مقابل مونپلیه
شزنی مشتاق برای دیدار مقابل مونپلیه

شزنی مشتاق برای دیدار مقابل مونپلیه


آرسنال در دربی این هفته شمال لندن پس از اخراج امانوئل آدبایور موفق شد به بازی برگردد و همانند دیدار برگشت فصل گذشته با نتیجه 5-2 تاتنهام را مغلوب کند و اکنون شزنی می گوید این پیروزی باعث افزایش خود باوری آن ها پیش از دیدار چهارشنبه شب مقابل مونپلیه شده است.

دروازه بان لهستانی آرسنال می گوید: " نمی توانیم فرصتی بهتر از این برای این دیدار به دست آوریم. امروز هیجان زده هستیم و نمی توانیم برای دیدار بعد صبر کنیم.

" اخیرا [ در لیگ قهرمانان] دو نتیجه ضعیف کسب کرده ایم اما در حال بازگشت به مسیر هستیم و از اینکه می توانیم هر سه امتیاز را کسب و به دور حذفی صعود کنیم اطمینان داریم. این کم ترین خواسته ای است که می توانید از ما داشته باشید.

" می خواهیم از انجام کار درست و صعود به دور بعد مطمئن شویم."

همچنین شزنی هواداران را برای جوی که در دیدار دربی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند ستود.

" می دانم که ممکن است هواداران در هفته های اخیر ناامید شده باشند و ما کاملا این را درک می کنیم. به عقیده من تیم و هواداران به صورت یک واحد کار می کنند و آن ها فوق العاده بودند. آن ها پس از مسابقه به تقویت ما کمک کردند و به ادامه آن نیز کمک کردند.

" همچنین برای این نتیجه آن ها سزاوار اعتبار زیادی هستند. مطمئنا امیدواریم که آن ها بتوانند به همین شکل ادامه دهند و به پیروزی در بازی های آینده به ما کمک کنند.

" بدیهی است که تمام بازی های لیگ برتر به یک اندازه اهمیت دارند اما فکر می کنم هواداران از شکست دادن تاتنهام کمی بیشتر لذت می برند. زمانی که ما پیروز شدیم می توانستید ببینید که آن ها پس از بازی چقدر هیجان زده بودند.

" پس از سوت پایان بازی هنوز 60 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و فقط هواداران تاتنهام ورزشگاه را ترک کرده بودند. این فوق العاده بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰