loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آنری در مورد روزهایش در آرسنال و زلالم
صحبت های آنری در مورد روزهایش در آرسنال و زلالم

صحبت های آنری در مورد روزهایش در آرسنال و زلالم

" زمانی که لباس آرسنال را به تن داشتم احساس دیگری داشتم ."

شاید اکنون تیری آنری بازیکن نیویورک رد بولز باشد ولی وابستگی او به آرسنال همچنان برقرار است و اسطوره ی توپچی ها این مسائله را در کنفرانس مطبوعاتی امروز به اثبات رساند .

تیری آنری در دو برهه برای آرسنال بازی کرد که در یکی کاپیتان آرسنال بود.مشخص است پس از 377 بازی و 228 گل آرسنال برای این مرد فرانسوی چه معنایی دارد .

"پوشیدن پیراهن آرسنال برای من یک افتخار بود . آنری گفت :این موضوع را زمانی فهمیدم که از باشگاه جدا شده بودم و باز برای آن هفت،هشت بازی بازگشتم . مهم ترین چیز پوشیدن لباس آرسنال بود و حس باورنکردنی داشت ."

"صحبت من کمی عجیب به نظر می رسد ولی از آنجایی که من در فصل تعطیلات با آنها تمرین کرده ام این بازی برای من همانند حضور در تمرین خواهد بود ."

" آنچه مرا خوشحال می کند مجال دیدن آرسنال از نزدیک برای هواداران آمریکایی می باشد و برای هم تیمی هایم که می توانند مقابل آرسنال بازی کنند زیرا بعضی از آنها زمانی که در امارات کاپ مقابل آرسنال بازی کردیم در تیم نبودند ."

" فکر می کنم برای آنها عالی خواهد بود که مقابل تیمی چون آرسنال بازی کنند ."

جام جهانی باعث شد این موقعیت ایجاد شود تا بعضی جوانان تیم در آمریکا آرسنال را همراهی کنند .در این بین زلالم حضور دارد که هفت سال از هفده سال زندگی خود را در آمریکا گذرانده است .

" همه او را می شناسند . آنری گفت : او کیفیت دارد . روی توپ خوب کار میکند و دیدی عالی دارد .همه در موردش صحبت می کنند ."

"در آرسنال رسیدن به تیم اصلی ساده نیست ولی زلالم کیفیت لازم و مربی کاربلدی دارد تا به آنجا برسد . امیدوارم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و برای ما هواداران آرسنال بازیکن بزرگی شود ."

" آرسنال بازیکنان خوب و جوان زیادی دارد که در حال پدیدار شدن هستند . شنبه آن را خواهید دید .همه منتظر نام های بزرگ هستند ولی بازیکنان جوان و خوب زیادی وجود دارند که در طول فصل آنها را نمی بینید زیرا گاهی اوقات به دیگر تیم ها قرض داده می شوند تا به اندازه ی کافی بازی کنند ."

" ولی می توان به شما بگویم که کیفیت و توانایی بسیاری دارند .امید دارم شنبه زیاد شاهد این کیفیت نباشیم ! ولی این برای باشگاه بسیار خوب است ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰