loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: دقیقا می دانیم انتظار چه چیزی را داشته باشیم
فلامینی: دقیقا می دانیم انتظار چه چیزی را داشته باشیم

فلامینی: دقیقا می دانیم انتظار چه چیزی را داشته باشیم

توپچی ها در فینال فصل گذشته شکست مقابل هال سیتی را به پیروزی تبدیل کرده و قهرمانی خاطره انگیزی را رقم زدند. البته پیش از آن پر مرتساکر تیم را مقابل ویگان در نیمه نهایی نجات داده بود.
 
حالا قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی با ردینگ فلامینی به هم تیمی های خود هشدار داده است که حریف خود را دست کم نگیرند.
 
او در گفت و گو با Arsenal Player خاطرنشان کرد: "ویگان به ما هشدار داد که انتظار چه چیزی را داشته باشیم. اف ای کاپ رقابتی بسیار دشوار است و باید برای بردن آن هر چه در توان دارید خرج کنید."
 
"می دانیم که بردن یک جام هیچ گاه آسان نیست و تمرکز خود را کاملا جمع کرده ایم. بردن جام دشوار است چون در مقابل یک تیم بسیار خوب بازی می کنیم. البته الان باید به نیمه نهایی فکر کنیم. باید وظیمه مان را به خوبی انجام دهیم تا بتوانیم امسال هم قهرمان شویم."
 
این دومین باری است که فلامینی این جام را با آرسنال بالای سر می برد و هافبک فرانسوی اعتقاد دارد که شباهت های زیادی بین قهرمانی های 2005 و 2014 وجود داشت.
 
این بازیکن 31 ساله اضافه کرد: "قهرمانی اول یک لحظه بزرگ بود. سه سال بود که در باشگاه بودم و بردن اف ای کاپ هم همواره مهم است. لحظه فوق العاده ای بود، یک خاطره بزرگ با هواداران، همواره آن را به یاد خواهم داشت."
 
"دومین قهرمانی شانسی - برای من - بود که بلافاصله پس از آمدنم قهرمان شوم. خوشحالی و احساسات زیادی پس از آن وجود داشت. باشگاه برای سال های متمادی قهرمانی ناکام بود، به همین خاطر خیلی خوشحال شدم که در اولین فصل پس از بازگشتم این اتفاق افتاد."
 
arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۶
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰