loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پر مرتساکر پس از پیروزی برابر یونایتد
مصاحبه پر مرتساکر پس از پیروزی برابر یونایتد

مصاحبه پر مرتساکر پس از پیروزی برابر یونایتد

 
در مورد اهمیت پیروزی...
 
فکر می‌کنم برای ما حیاتی بود که در نزدیکی صدر جدول باقی بمانیم. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست، بنابراین بردن این بازی حیاتی بود. همچنین روشی که بازی را آغاز کردیم برای ما خوب و خیلی مهم بود.
 
در مورد اینکه آیا فشار آوردن از ابتدا از پیش طراحی شده بود...
 
بله برای 10 یا 15 دقیقه ابتدایی بازی به سختی به آنها فشار آوردیم و پس از آن سعی کردیم به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم و در بیشتر زمان بازی آن را انجام دادیم. از شروعی که داشتیم شوکه نشدیم، فکر می‌کنم توانایی انجام این کار را داریم ولی باید مانند این بازی به خودمان یادآوری کنیم که می‌توانیم چنین کارهایی انجام دهیم.
 
در مورد نمایش الکسیس و اوزیل...
 
اینکه آنها در یک سوم دفاعی حریف یکدیگر را پیدا می‌کنند خیلی مهم است. همچنین می‌توانستید همکاری تئو ولکات و مسوت اوزیل را ببینید که پاس‌های کوتاه آنها اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شد در ضدحملات بسیار خطرناک باشیم و البته این همکاری بین مسوت و الکسیس نمود بیشتری داشت.
 
در مورد عملکرد دفاعی...
 
از نظر دفاعی نبرد سختی بود خصوصا در نیمه دوم که فلینی به بازی آمد. او همیشه فیزیکی بازی می‌کند ولی ما خیلی خوب کار کردیم. دو یا سه موقعیت به آنها دادیم ولی دروازبان فوق‌العاده‌ای داریم که خوب کار کرد - بنابراین فکر می‌کنم از نظر دفاعی می‌توانیم همین روند را ادامه دهیم. حالا وقفه کوچکی خواهیم داشت و پس از دو هفته دوباره کنار هم خواهیم بود و باید یادمان باشد چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰