loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: ما نیز ناامیدیم، بیایید کنار هم بمانیم
ورمالن: ما نیز ناامیدیم، بیایید کنار هم بمانیم

ورمالن: ما نیز ناامیدیم، بیایید کنار هم بمانیم


در دیدار جام حذفی با شکست غیر منتظره مقابل بلکبرن ضربه روحی بزرگی به تیم آرسن ونگر وارد شد و پس از آن نیز در دیدار سه شنبه شب مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان با شکست 3-1 در ورزشگاه امارات فشار بیشتری به آرسنال وارد شده است.

ورمالن می داند که آرسنال برای استفاده از شانس کم رنگش برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان باید بهترین عملکرد فصلش را مقابل بایرن ارائه دهد اما او ناامید نیست و امیدوار است هواداران نیز در کنار آن ها باشند.

کاپیتان می گوید: " ما به هواداران نیاز داریم؛ زیرا آن ها به باشگاه تعلق دارند. باید پشت یکدیگر و متحد بمانیم، این تنها چیزی است که می توانیم انجام دهیم.

" البته می توانیم ببینیم که چرا آن ها ناامید هستند، گاهی اوقات ما نیز به عنوان یک بازیکن ناامید می شویم، اگر شکست بخورید ناامید می شوید، باید در کنار هم بمانید و به سختی تلاش کنید. ما به یکدیگر نیاز داریم.

" قبلاً این کار را انجام داده ایم، گاهی اوقات ناامید بوده ایم و واقعاً پرقدرت بازگشته ایم، من درمورد این مساله نگران نیستم. باید آنچه که می توانیم در این سطح بهتر انجام دهیم را آنالیز کنیم و روی آن کار کنیم و به سوی بازی بعد برویم.

" مطمئناً درحال حاضر ناامیدی زیادی وجود دارد، فکر می کنم برای پیروزی در دیدار سه شنبه به عنوان یک تیم به اندازه کافی منظم بازی نکردیم، به خصوص در نیمه اول اما فکر نمی کنم اینطور بوده باشد که ما از رختکن خارج شویم و به این فکر کنیم که می خواهیم شروع ضعیفی داشته باشیم، ما بهترین عملکرد و تلاش خود را انجام دادیم.

" ما خوشحال نیستیم بلکه ناامیدیم اما باید به خودمان نگاه کنیم و در دوره های سخت کنار یکدیگر بمانیم، این نخستین کاری است که باید انجام دهیم - سرزنش نکردن و نگاه نکردن به یکدیگر - تنها به عنوان یک تیم باقی بمانیم و هرروز برای بازگرداندن نتایح به سختی تلاش کنیم.

" ما نیز به عنوان یک بازیکن آسیب دیده ایم، نمی خواهیم شکست بخوریم، برای جبران و بازگرداندن نتایج نهایت تلاش خود را انجام می دهیم و به سختی تلاش می کنیم. ما بازیکنای حرفه ای هستیم و می خواهیم برنده بازی ها باشیم، به همین خاطر است که در چنین سطحی بازی می کنیم، شکست در بازی ها برای ما نیز دردآور است."


همچنین ورمالن از فشار انتقاداتی که روی آرسن ونگر وجود دارد متعجب شده اما کاملاً از او حمایت می کند و تاکید دارد فرد مناسبی برای باشگاه است.

" قطعا ما پشت او هستیم، او کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده و هنوز هم به به طوری زیادی با ما به سختی کار می کند. او فرد مناسبی برای این کار است.

" باید این حمایت را در زمین نیز نشان دهیم، درحال حاضر نتایج خوب نیستند اما ما با او سختی تلاش می کنیم تا دوباره نتایج را به دست آوریم.

" همه در فوتبال به دوره بسیار کوتاهی نگاه می کنند، آن ها به دوره طولانی مدت و کارهای زیادی که او برای این باشگاه انجام داده نگاه نمی کنند.

" اینکه در حال حاضر شرایط خوبی نداریم به این معنا نیست که از او حمایت نمی کنیم.

" باید به دوره طولانی مدت نگاه کنید، او فرد مناسبی برای باشگاه است و همه پشت او هستیم و از او حمایت می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Sky Sports
بازدید: ۹۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰