loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات: برای موفقیت آرسنال آماده ام
ولکات: برای موفقیت آرسنال آماده ام

ولکات: برای موفقیت آرسنال آماده ام


فصل گذشته پیش از تمدید قرارداد ولکات گمانه زنی های زیادی درمورد آینده اش وجود داشت اما در پایان فصل بهترین گلزن باشگاه شد تا ثابت کند بهترین عملکرد خود را در طول فصل ارائه داده است.

ولکات که در ژانویه با امضای قراردادی بلند مدت به شایعات پایان داد اکنون به دنبال موفقیت در فصل آینده است.

تئو می گوید: " با همه فشاری که به خاطر قرارداد و تمام مسائل حاشیه ای روی من بود از فرم خود در فصل گذشته بسیار راضی بودم.

" من این مسائل را از ذهنم خارج کردم؛ زیرا برای من این تنها درمورد فوتبال بازی کردن و سخت کار کردن برای تیم بود، همیشه می دانستم که می خواهم در کجا باشم.

" سه هفته پیش از حل و فصل شدن قراردادم بیشترین استرس و فشاری که تا به حال داشته ام را تجربه کردم، بسیار دشوار بود و آن را پشت سر گذاشتم. این مساله روی شانه هایم سنگینی می کرد.

" بسیار دشوار بود اما همواره می دانستم که می خواهم کجا باشم، همه کارها به خوبی انجام شده و در گذشته و حال می خواهم به تلاش کردن ادامه دهم و برای بودن این باشگاه در جایی که باور دارم باید باشیم کمک کنم.

" من برای صحبت کردن خانواده ام و سرمربی را داشتم، کسی که همیشه بهترین شخص برای صحبت کردن است، کسی که برای من فوق العاده بوده است بنابراین بسیار خوشحالم که این مساله حل و فصل شد، مطمئنم هواداران نیز خوشحال هستند؛ زیرا آن ها دوباره با فکر کردن به اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد فشار زیادی را پشت سر گذاشته اند.

" قطعاً فصل گذشته بهترین فصل من در لباس آرسنال بود، بهترین گلزن باشگاه شدم و در ابتدا افراد زیادی گمان نمی کردند که من به این عنوان دست یابم اما همواره باور داشتم که می توانم گلزنی کنم."


ولکات مشتاق است که جواب باور و ایمانی که آرسن ونگر در طول سال های اخیر به او نشان داده را بدهد و معتقد است که آرسنال می تواند در این فصل برای فتح لیگ برتر رقابت کند اما می گوید آن ها ابتدا باید روی صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان تمرکز کنند.

" مطمئناً صعود به لیگ قهرمانان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم، ما در لیگ قهرمانان همیشه روند خوبی داشته ایم و باور داریم اگر می توانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم توان شکست هر تیم دیگری را نیز داریم. این چیزی است که باید روی آن متمرکز شویم.

" کسی نمی داند که چه کسی وارد تیم خواهد شد اما ما روی ترکیبی که در حال حاضر داریم کار خواهیم کرد و معتقدم ترکیب بسیار قدرتمندی داریم، ما چندین بازیکن بزرگ داریم و همواره با اشتیاق در انتظار بازگشت به مسابقات هستم.

" می خواهم باور و ایمانی را که مربی هنگام وارد کردن بازیکنان جوان به ترکیب دارد جبران کنم، او بازیکنان جوان را در آنجا قرار می دهد و فقط می گوید: ' برو و توانایی هایت را نشان بده"'.

همچنین ولکات قبول دارد که برای جک ویلشر حیاتی است که پس از پشت سر گذاشتن دو سال دشوار به طور کامل از مصدومیت رها شود.

" برای باشگاه بسیار مهم است که جک آماده بماند، او در زمین همه کار می کند و تحت هر شرایطی به خوبی بازی را به جریان می اندازد، فصل گذشته خیلی فرصت بازی کردن در کنار جک را به دست نیاوردم بنابراین خوب است که او بازمی گردد.

" او در چنین سن پایینی مشکلات مصدومیت بسیار زیادی داشت و اکنون امیدواریم که این مصدومیت ها از او دور شده باشند.

" بدون شک او باعث می شود که تیم ما بهتر باشد، زمانی که به حرکت در می آیید او می تواند هر کاری انجام دهد و قطعاً می خواهیم در کنار یکدیگر فصل بسیار خوبی داشته باشیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۸۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰