loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بازیکنان بزرگ پول می خواهند
ونگر: بازیکنان بزرگ پول می خواهند

ونگر: بازیکنان بزرگ پول می خواهند


این هفته روی هاچسون سرمربی تیم ملی انگلیس از افزایش ورود بازیکنان خارجی به لیگ برتر و در پی آن دادن فرصت کمتر به بازیکنان بومی ابراز نگرانی کرده بود.

ونگر با دیدگاه او همدردی می کند ولی می گوید این نتیجه اجتناب ناپذیر پولهای زیادی است که باشگاه ها برای خرید بازیکنان می دهند.

" من روی هاچسون را درک می کنم چون وقتی برای دیدن بازیها به ورزشگاه های مختلف می روید ولی بازیکنی انگلیسی در ترکیب تیمها مشاهده نمی کنید می توانید از اوضاع شاکی باشید.

" ولی شما نمی توانید با جلوگیری از ورود بازیکنان خارجی بهترین لیگ دنیا را داشته باشید. پس باید به دنبال پیدا کردن ترکیب خوبی از بازیکنان خارجی و بومی باشید. از نظر من یک ترکیب خوب یعنی ساخت بازیکنان از آکادمی خود باشگاه ها و خرید بازیکنان بسیار، بسیار، بسیار سطح بالا.

" بازیکنان تمایل دارند به جایی بروند که از نظر اقتصادی وضعیت قدرتمند تری دارند. وقتی من در موناکو بودم همه بازیکنان به ایتالیا می رفتند. همه می خواستند در آن لیگ بازی کنند، گاسکوئین و بهترین بازیکنان انگلیس به آنجا رفتند و حالا لیگ جزیره چنین شرایطی را دارد.

" بهای این موضوع داشتن بازیکنان انگلیسی کمتر است. شاید حق با روی باشد، اگر بازیکنان انگلیسی کمی بیشتر باشند بهتر است ولی اوضاع در حال تغییر است.

" من بازیکنان انگلیسی جوان و خوبی دارم که در تیم بازی می کنند: گیبس، چمبرلین، جنکینسون، ویلشر، ولکات. این تقصیر من نیست که رمزی ولزی است! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰